30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
گام پنجم راه اندازی باشگاه مشتریان

گام پنجم راه اندازی باشگاه مشتریان

1402/11/23

راه اندازی باشگاه مشتریان باید در زمان مناسب صورت گیرد، در غیر اینصورت ممکن است شکست خورده و یا کارایی حداکثری نداشته باشد.

6 گام برای راه اندازی باشگاه مشتریان
1) تصمیم به تغییر بگیرید
2) هدفتان را مشخص کنید
3) سناریو تنظیم کنید
4 ) بودجه نویسی کنید
5) زمان اجرا را تعیین کنید
6) برعملکرد باشگاه نظارت کرده و بازخورد بگیرید

بعد از پیمودن چهارگام اول راه اندازی باشگاه مشتریان به گام پنجم که مربوط می شود به زمان راه اندازی باشگاه مشتریان می رسیم.
همه ما این ضرب المثل را زیاد شنیده ایم: «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.»
این قاعده و سخن حکیمانه برای کسب و کار و استفاده از باشگاه مشتریان هم صادق است.
سوال اصلی این است که
بهترین زمان راه اندازی باشگاه مشتریان، چه زمانی است؟

شاید از نظر شما پرداختن به موضوع زمان راه اندازی باشگاه مشتریان به عنوان یکی از گام های اصلی، کمی مسخره باشد.
اما در نظر داشته باشید که هر کار مهم و با ارزشی اگر در زمان مناسب صورت نگیرد، نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.
راه اندازی باشگاه مشتریان باید در زمان مناسب انجام شود وگرنه کارایی مطلوبی نخواهد داشت.
راه اندازی باشگاه مشتریان در روزهای پایانی سال کار درستی نیست.
چرا؟
این تایم، از شلوغ ترین تایم های هر فروشگاهی است. چون مردم مشغول خرید عید هستند.
در ابتدای کار،ممکن است صندوق دار و یا کادر فروش فروشگاه، با فرمت کار آشنا نباشند و یا از بد یا خوب بودن سناریو ها مطمئن نباشند.
بنابراین راه اندازی باشگاه مشتریان در این تایم، ممکن است شکست خورده و یا کارایی حداکثری را نداشته باشد.

قبل از شروع فرایند عضوگیری باشگاه مشتریان می بایست :
عیب های سامانه رفع شده باشد و پرسنل فروش، نحوه کار با باشگاه مشتریان را آموزش دیده باشند.
بعد حصول اطمینان از وجود همه امکانات، بهتر است در مناسبتی خاص، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کنید.
مثلا در سالروز تاسیس فروشگاهتان و یا در اعیاد مذهبی و ملی و مناسبت های دیگر.
از کمپین های تبلیغاتی اثرگذار نیز نباید غافل شوید.
وجود یک کمپین تبلیغاتی خاص، می تواند برای جذب مشتری فوق العاده باشد.

گام پنجم راه اندازی باشگاه مشتریان

6 گام برای راه اندازی باشگاه مشتریان
1) تصمیم به تغییر بگیرید
2) هدفتان را مشخص کنید
3) سناریو تنظیم کنید
4 ) بودجه نویسی کنید
5) زمان اجرا را تعیین کنید
6) برعملکرد باشگاه نظارت کرده و بازخورد بگیرید

بعد از پیمودن چهارگام اول راه اندازی باشگاه مشتریان به گام پنجم که مربوط می شود به زمان راه اندازی باشگاه مشتریان می رسیم.
همه ما این ضرب المثل را زیاد شنیده ایم: «هر سخن جایی و هر نکته مکانی دارد.»
این قاعده و سخن حکیمانه برای کسب و کار و استفاده از باشگاه مشتریان هم صادق است.
سوال اصلی این است که
بهترین زمان راه اندازی باشگاه مشتریان، چه زمانی است؟

شاید از نظر شما پرداختن به موضوع زمان راه اندازی باشگاه مشتریان به عنوان یکی از گام های اصلی، کمی مسخره باشد.
اما در نظر داشته باشید که هر کار مهم و با ارزشی اگر در زمان مناسب صورت نگیرد، نتیجه مطلوب را نخواهد داشت.
راه اندازی باشگاه مشتریان باید در زمان مناسب انجام شود وگرنه کارایی مطلوبی نخواهد داشت.
راه اندازی باشگاه مشتریان در روزهای پایانی سال کار درستی نیست.
چرا؟
این تایم، از شلوغ ترین تایم های هر فروشگاهی است. چون مردم مشغول خرید عید هستند.
در ابتدای کار،ممکن است صندوق دار و یا کادر فروش فروشگاه، با فرمت کار آشنا نباشند و یا از بد یا خوب بودن سناریو ها مطمئن نباشند.
بنابراین راه اندازی باشگاه مشتریان در این تایم، ممکن است شکست خورده و یا کارایی حداکثری را نداشته باشد.

قبل از شروع فرایند عضوگیری باشگاه مشتریان می بایست :
عیب های سامانه رفع شده باشد و پرسنل فروش، نحوه کار با باشگاه مشتریان را آموزش دیده باشند.
بعد حصول اطمینان از وجود همه امکانات، بهتر است در مناسبتی خاص، اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان کنید.
مثلا در سالروز تاسیس فروشگاهتان و یا در اعیاد مذهبی و ملی و مناسبت های دیگر.
از کمپین های تبلیغاتی اثرگذار نیز نباید غافل شوید.
وجود یک کمپین تبلیغاتی خاص، می تواند برای جذب مشتری فوق العاده باشد.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .