30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
راهنمای کاربری باشگاه مشتریان سجاک

راهنمای کاربری باشگاه مشتریان سجاک

1402/10/02

پلتفرم سجاک به عنوان یه سامانه سرویس بیس، امکان راه اندازی باشگاه مشتریان را برای کسب وکارهای مختلف فراهم نموده است

.

فایل پی دی اف راهنمای کاربری

دانلود فایل pdf 1

.

فیلم راهنمای کاربری

.

لینک اپلیکیشن موبایل

.

مقدمه:

.

خوشحالیم که در کنار شما تا رسیدن به قله موفقیت گام به گام قدم بر می داریم.

اولین گام، تسلط شما به امکانات مختلف سجاک است.

این متن به صورت کلی تمام امکانات را توضیح می دهد.

.

نحوه ورود به اکانت سجاک:

.

عبارت باشگاه مشتریان سجاک را در مرورگر خود (کروم یا فایرفاکس) تایپ کنید.

و روی اولین نتیجه کلیک کنید.

پس از ورود به سایت باشگاه مشتریان سجاک وارد اکانت باشگاه مشتریان سجاک خود شوید.

.

.

در صفحه باز شده شماره همراه خود را را وارد کرده و دکمه ورود را بزنید کد شناسایی از طریق توکن برای شماره همراه وارد شده ارسال می شود کد پیامک شده را در کادر باز شده وارد نمایید تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

.

.

.

.

صفحه اصلی سجاک ( داشبورد سجاک)

.

پس از وارد کردن کد پیامک شده وارد صفحه اصلی باشگاه مشتریان سجاک می شوید

.

.

در این صفحه 4 بخش مهم باشگاه مشتریان سجاک به شما نمایش داده میشود

1. میزان اعتبار باقی مانده شما

2. صورتحساب پرداخت های شما به شرکت ایده پرداز طلوع و تمدید اکانت که امکان پرداخت وجه جهت تمدید اکانت را نمایش می دهد.

3. میزان پیامک باقی مانده در اعتبار شما

4. نمایش پیگیری های امروز که قبلاً خودتان جهت یادآوری تعریف کرده اید.

.

تکمیل اطلاعات شخصی:

.

برای بهره مندی از امکانات باشگاه مشتریان خود ، اطلاعاتتان را وارد کنید.

جهت تکمیل اطلاعات پروفایل در پنل سمت راست بر روی آیکن ویرایش که در جلوی شماره همراه شما قرار دارد کلیک نمایید تا صفحه تکمیل اطلاعات کاربری برای شما باز شود.

.

.

فیلدهای نام و نام خانوادگی و جنسیت را تکمیل نمایید و در نهایت ذخیره را کلیک کنید.

.

اطلاعات کسب و کار خود را تکمیل کنید. در وسط صفحه کلیک نمایید فیلدهای اجباری اعم از نام کسب و کار ، شهر و استان و شماره تماس را وارد کرده و دکمه ذخیره را بزنید بعد از بسته شدن صفحه به روز رسانی خودکار صفحه انجام می شود.

.

علامت سه خط

.

حالا در پنل سمت راست کلیه امکانات اعم از داشبورد تنظیمات پیامک مشتری کالا و خدمات پیگیری های امروز گزارشات پشتیبانی طلوع و خروج نمایش داده می شود.

.

.

این پنل یک ماه به صورت رایگان برای شما فعال شد.

.

ویرایش عکس پروفایل

.

در صورتی که بخواهید برای پروفایل خود عکسی بگذارید بر روی آیکن دوربین کنار نام و نام خانوادگی خود کلیک نمایید.

.

تنظیمات: برای این که بتوانید از طریق سامانه برای مشتریان خود فاکتور صادر نمایی در ابتدا باید گروه و زیرگروه محصولات خود را تعریف نمایید در وسط صفحه سمت چپ علامت + را بزنید عنوان گروه محصول خود را وارد نمایید و ذخیره کنید.

.

قدم بعدی تنظیمات زیر منوی زیرگروه محصول را کلیک نمایید آیکون + در وسط صفحه سمت چپ را بزنید عنوان زیرگروه را وارد نمایید و گروهی را که زیرگروه در ان قرار دارد را انتخاب کرده و ذخیره نمایید.

.

.

نوع ارتباط

.

شما در سامانه می توانید مذاکرات و اقدامات خود را نسبت به مشتریان خود بایگانی نمایید و برای ان ها پیگیر مجدد ثبت کنید درج هر یک از این اقدامات ضمن ارتباطی انجام می شودکه در این زیر منو (نوع ارتباط) انواع روش های ارتباطی مانن حضوری تلفنی و ... چیده می شود که بعدا در ثبت ارتباط بتوانیم از ان ها استفاده کنیم

.

.

رتبه بندی مشتریان:

.

شما در سامانه سجاک می توانید بر اساس سیاست های کاری خود برای جذب و بازگرداندن مشتریان بر اساس میزان خریدشان به ان ها امتیاز و اعتبار دهید که بعدا بتوانند از این اعتبار و امتیاز در خریدهای بعدیشان استفاده نمایند.

.

در این قسمت به کمک همکاران ایده پرداز طلوع فرمول دهی امتیازات شما چیده می شود.

.

.

برچسب:

.

در این قسمت چیدمان انواع برچسب هایی که شما می توانید به مشتریان خود اختصاص دهید انجام می شود مانند عمده سازمانی دولتی

نحوه استفاده از این برچسب ها در ادامه آموزش داده خواهد شد.

.

.

پنل پیامکی:

.

اطلاعات اولیه پنل پیامکی شما و میزان مانده ی شارژ شما در این قسمت نمایش داده خواهد شد.

.

تنظیمات پایه:

.

شما در سامانه سجاک حتی می توانید به شخص معرف هم امتیاز و اعتبار دهید که چیدمان و نحوه فرمول دهی آن در این قسمت انجام می پذیرد.

.

.

پیامک:

.

قالب ارسال پیامک: بر روی آیکن + سمت چپ کلیک نمایید در صفحه باز شده قالب را تایپ نمایید به عنوان مثال اعلام تخفیف

.

.

پیامک خوش آمد گویی:

.

در این منو قالب اولیه پیامک خوش آمد گویی به مشتریان خود را می توانید مشاهده یا تغییر دهید.

.

.

پیامک تشکر از خرید:

.

در این منو قالب اولیه پیامک تشکر از خرید قابل مشاهده و ویرایش هست که بعد از ثبت فاکتور به صورت اتوماتیک توسط سیستم این پیامک ارسال می شود.

.

معرفی دوستان، تبریک تاریخ تولد ، سالگرد ازدواج :

.

در این عناوین شما می توانید قالب های اولیه هر کدام از الگوهای ارسالی را مشاهده نمایید.

.

منوی مشتری:

.

در این منو شما می توانید مشتریان خود را تعریف کنید جهت این امر آیکن + در وسط صفحه سمت چپ را کلیک کنید فیلدهای مرتبط را وارد کنید ستاره دارها اجباری هستن و در انتها دکمه ی ذخیره را بزنید

.

.

نام شخص وارد شده در جدول صفحه نمایش داده می شود در کنار نام مشتری در ستون ردیف کنار شماره ردیف آیکنسبز رنگ + را بزنید تا بتوانید کلیه اقداماتی که در قبال شخص وارد شده قابل انجام هست را ببینید.

.

.

  1. اولین اقدام علامت مداد (ویرایش) است که می توانید اطلاعات شخص وارد شده را ویرایش کنید.

.

.

  1. دومین اقدام آیکن سطل زباله می باشد که با استفاده از ان می تونید رکورد شخص مورد نظر را حذف نمایید.
  2. سومین اقدام فاکتور است که می توانید به کمک این دکمه فاکتور مشتری خود را ثبت نمایید.بعد از کلیک بر روی این گزینه صفحه ی ثبت فاکتور نمایش داده می شود.

.

.

+ اقلام فاکتور: با کلیک بر روی این دکمه می توانید قلم کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و به صفحه اضافه نمایید.

ضمن این که در این صفحه اطلاعات نام و نام خانوادگی خریدار ، اعتبار وی از خریدهای گذشته ، لیست فاکتورهای قبلی وینمایش داده می شود .

.

استفاده از اعتبار : اگر تیک این گزینه زده شود میزان اعتبار مشتری از خریدهای گذشته اش به عنوان تخفیف روی این فاکتور محاسبه می گردد.

در نهایت گزینه صدور فاکتور را بزنید تا فاکتور نهایی مشتری صادر شود.

.

نکته: قبل از این که بتوان فاکتوری صادر کرد باید در پنل اصلی سمت راست صفحه در قسمت کالا و خدمات محصولات خود را در گروه و زیرگروه های مورد نظر تعریف کرد.

زبانه مشتری آیکن + در کنار شماره ردیف مشتری عملیات ارتباط:

.

.

اگر مذاکره یا کاری برای مشتری انجام شده باشد که نیاز به ثبت و بایگانی یا پیگیری مجدد داشته باشاز این فرم می توانید استفاده نمایید.

.

گزارشات:

.

در این منو به سادگی می تونید انواع گزارشات مشخص شده اعم از فروش به تفکیک اقلام و فروش روز و ماه و ... را دریافت نمایید.

راهنمای کاربری باشگاه مشتریان سجاک

.

فایل پی دی اف راهنمای کاربری

دانلود فایل pdf 1

.

فیلم راهنمای کاربری

.

لینک اپلیکیشن موبایل

.

مقدمه:

.

خوشحالیم که در کنار شما تا رسیدن به قله موفقیت گام به گام قدم بر می داریم.

اولین گام، تسلط شما به امکانات مختلف سجاک است.

این متن به صورت کلی تمام امکانات را توضیح می دهد.

.

نحوه ورود به اکانت سجاک:

.

عبارت باشگاه مشتریان سجاک را در مرورگر خود (کروم یا فایرفاکس) تایپ کنید.

و روی اولین نتیجه کلیک کنید.

پس از ورود به سایت باشگاه مشتریان سجاک وارد اکانت باشگاه مشتریان سجاک خود شوید.

.

.

در صفحه باز شده شماره همراه خود را را وارد کرده و دکمه ورود را بزنید کد شناسایی از طریق توکن برای شماره همراه وارد شده ارسال می شود کد پیامک شده را در کادر باز شده وارد نمایید تا بتوانید وارد پنل کاربری خود شوید.

.

.

.

.

صفحه اصلی سجاک ( داشبورد سجاک)

.

پس از وارد کردن کد پیامک شده وارد صفحه اصلی باشگاه مشتریان سجاک می شوید

.

.

در این صفحه 4 بخش مهم باشگاه مشتریان سجاک به شما نمایش داده میشود

1. میزان اعتبار باقی مانده شما

2. صورتحساب پرداخت های شما به شرکت ایده پرداز طلوع و تمدید اکانت که امکان پرداخت وجه جهت تمدید اکانت را نمایش می دهد.

3. میزان پیامک باقی مانده در اعتبار شما

4. نمایش پیگیری های امروز که قبلاً خودتان جهت یادآوری تعریف کرده اید.

.

تکمیل اطلاعات شخصی:

.

برای بهره مندی از امکانات باشگاه مشتریان خود ، اطلاعاتتان را وارد کنید.

جهت تکمیل اطلاعات پروفایل در پنل سمت راست بر روی آیکن ویرایش که در جلوی شماره همراه شما قرار دارد کلیک نمایید تا صفحه تکمیل اطلاعات کاربری برای شما باز شود.

.

.

فیلدهای نام و نام خانوادگی و جنسیت را تکمیل نمایید و در نهایت ذخیره را کلیک کنید.

.

اطلاعات کسب و کار خود را تکمیل کنید. در وسط صفحه کلیک نمایید فیلدهای اجباری اعم از نام کسب و کار ، شهر و استان و شماره تماس را وارد کرده و دکمه ذخیره را بزنید بعد از بسته شدن صفحه به روز رسانی خودکار صفحه انجام می شود.

.

علامت سه خط

.

حالا در پنل سمت راست کلیه امکانات اعم از داشبورد تنظیمات پیامک مشتری کالا و خدمات پیگیری های امروز گزارشات پشتیبانی طلوع و خروج نمایش داده می شود.

.

.

این پنل یک ماه به صورت رایگان برای شما فعال شد.

.

ویرایش عکس پروفایل

.

در صورتی که بخواهید برای پروفایل خود عکسی بگذارید بر روی آیکن دوربین کنار نام و نام خانوادگی خود کلیک نمایید.

.

تنظیمات: برای این که بتوانید از طریق سامانه برای مشتریان خود فاکتور صادر نمایی در ابتدا باید گروه و زیرگروه محصولات خود را تعریف نمایید در وسط صفحه سمت چپ علامت + را بزنید عنوان گروه محصول خود را وارد نمایید و ذخیره کنید.

.

قدم بعدی تنظیمات زیر منوی زیرگروه محصول را کلیک نمایید آیکون + در وسط صفحه سمت چپ را بزنید عنوان زیرگروه را وارد نمایید و گروهی را که زیرگروه در ان قرار دارد را انتخاب کرده و ذخیره نمایید.

.

.

نوع ارتباط

.

شما در سامانه می توانید مذاکرات و اقدامات خود را نسبت به مشتریان خود بایگانی نمایید و برای ان ها پیگیر مجدد ثبت کنید درج هر یک از این اقدامات ضمن ارتباطی انجام می شودکه در این زیر منو (نوع ارتباط) انواع روش های ارتباطی مانن حضوری تلفنی و ... چیده می شود که بعدا در ثبت ارتباط بتوانیم از ان ها استفاده کنیم

.

.

رتبه بندی مشتریان:

.

شما در سامانه سجاک می توانید بر اساس سیاست های کاری خود برای جذب و بازگرداندن مشتریان بر اساس میزان خریدشان به ان ها امتیاز و اعتبار دهید که بعدا بتوانند از این اعتبار و امتیاز در خریدهای بعدیشان استفاده نمایند.

.

در این قسمت به کمک همکاران ایده پرداز طلوع فرمول دهی امتیازات شما چیده می شود.

.

.

برچسب:

.

در این قسمت چیدمان انواع برچسب هایی که شما می توانید به مشتریان خود اختصاص دهید انجام می شود مانند عمده سازمانی دولتی

نحوه استفاده از این برچسب ها در ادامه آموزش داده خواهد شد.

.

.

پنل پیامکی:

.

اطلاعات اولیه پنل پیامکی شما و میزان مانده ی شارژ شما در این قسمت نمایش داده خواهد شد.

.

تنظیمات پایه:

.

شما در سامانه سجاک حتی می توانید به شخص معرف هم امتیاز و اعتبار دهید که چیدمان و نحوه فرمول دهی آن در این قسمت انجام می پذیرد.

.

.

پیامک:

.

قالب ارسال پیامک: بر روی آیکن + سمت چپ کلیک نمایید در صفحه باز شده قالب را تایپ نمایید به عنوان مثال اعلام تخفیف

.

.

پیامک خوش آمد گویی:

.

در این منو قالب اولیه پیامک خوش آمد گویی به مشتریان خود را می توانید مشاهده یا تغییر دهید.

.

.

پیامک تشکر از خرید:

.

در این منو قالب اولیه پیامک تشکر از خرید قابل مشاهده و ویرایش هست که بعد از ثبت فاکتور به صورت اتوماتیک توسط سیستم این پیامک ارسال می شود.

.

معرفی دوستان، تبریک تاریخ تولد ، سالگرد ازدواج :

.

در این عناوین شما می توانید قالب های اولیه هر کدام از الگوهای ارسالی را مشاهده نمایید.

.

منوی مشتری:

.

در این منو شما می توانید مشتریان خود را تعریف کنید جهت این امر آیکن + در وسط صفحه سمت چپ را کلیک کنید فیلدهای مرتبط را وارد کنید ستاره دارها اجباری هستن و در انتها دکمه ی ذخیره را بزنید

.

.

نام شخص وارد شده در جدول صفحه نمایش داده می شود در کنار نام مشتری در ستون ردیف کنار شماره ردیف آیکنسبز رنگ + را بزنید تا بتوانید کلیه اقداماتی که در قبال شخص وارد شده قابل انجام هست را ببینید.

.

.

  1. اولین اقدام علامت مداد (ویرایش) است که می توانید اطلاعات شخص وارد شده را ویرایش کنید.

.

.

  1. دومین اقدام آیکن سطل زباله می باشد که با استفاده از ان می تونید رکورد شخص مورد نظر را حذف نمایید.
  2. سومین اقدام فاکتور است که می توانید به کمک این دکمه فاکتور مشتری خود را ثبت نمایید.بعد از کلیک بر روی این گزینه صفحه ی ثبت فاکتور نمایش داده می شود.

.

.

+ اقلام فاکتور: با کلیک بر روی این دکمه می توانید قلم کالاهای مورد نظر خود را انتخاب و به صفحه اضافه نمایید.

ضمن این که در این صفحه اطلاعات نام و نام خانوادگی خریدار ، اعتبار وی از خریدهای گذشته ، لیست فاکتورهای قبلی وینمایش داده می شود .

.

استفاده از اعتبار : اگر تیک این گزینه زده شود میزان اعتبار مشتری از خریدهای گذشته اش به عنوان تخفیف روی این فاکتور محاسبه می گردد.

در نهایت گزینه صدور فاکتور را بزنید تا فاکتور نهایی مشتری صادر شود.

.

نکته: قبل از این که بتوان فاکتوری صادر کرد باید در پنل اصلی سمت راست صفحه در قسمت کالا و خدمات محصولات خود را در گروه و زیرگروه های مورد نظر تعریف کرد.

زبانه مشتری آیکن + در کنار شماره ردیف مشتری عملیات ارتباط:

.

.

اگر مذاکره یا کاری برای مشتری انجام شده باشد که نیاز به ثبت و بایگانی یا پیگیری مجدد داشته باشاز این فرم می توانید استفاده نمایید.

.

گزارشات:

.

در این منو به سادگی می تونید انواع گزارشات مشخص شده اعم از فروش به تفکیک اقلام و فروش روز و ماه و ... را دریافت نمایید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .