3 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن

اپلیکیشن باشگاه مشتریان خود را راه اندازی کنید

راه اندازی باشگاه مشتریان به سادگی و توسط خود شما هم قابلیت انجام دارد

قابلیت های سجاک

برتری های سجاک

هوشمندساز کسب و کار

یعنی سجاک سیستم سازی می‌کنه و از روش های سنتی شما رو خلاص می‌کنه.

کاهش دهنده هزینه‌های بازاریابی و فروش

یعنی با یک هشتم هزینه‌ها سنگین تراکت ، ادمینی ، کارت ویزیت ، ویزیتور ، تبلیغات و ... با سجاک به صورت هدفمند با مشتری در ارتباطی.

اقتصادی و ارزنده

یعنی سجاک از نظر قابلیت‌ها و ارزش خرید، بالاترین امتیاز رو دارد.

افزایش دهنده فروش

یعنی سجاک ابزار هایی داره که مشتری های فعلی رو ترغیب به خرید مجدد می‌کنه.

خرید اشتراک از نرم افزار سجاک

سرویس یکساله
تعداد روز سرویس : یکسال / تعداد مشتری: نامحدود / تعداد فاکتور : نامحدود
8,400,000 تومان
6,300,000 تومان
خرید و ورود
سرویس شش ماهه
تعداد روز سرویس : شش ماهه / تعداد مشتری: نامحدود / تعداد فاکتور : نامحدود
4,800,000 تومان
3,600,000 تومان
خرید و ورود
سرویس سه ماهه
تعداد روز سرویس : سه ماهه / تعداد مشتری: نامحدود / تعداد فاکتور : نامحدود
2,700,000 تومان
2,025,000 تومان
خرید و ورود
سرویس نامحدود ( 1٪ کارمزد )
تعداد روز سرویس : نامحدود / تعداد مشتری: نامحدود / تعداد فاکتور : تا سقف 100 میلیون تومان
1,000,000 تومان
700,000 تومان
خرید و ورود

نظرات مشتری های سجاک

تا آخر عمرم اگر بخوام از یک باشگاه مشتریان استفاده کنم قطعا از سجاک استفاده می کنم چون هم فروشم بیشتر شده و هم مشتری هام ازم راضی شدن و هم می دونم هر ماه چقدر فروش داشتم. قبلا سردرگم بودم ولی الان سجاک راه رو بهم نشون داده.

محمدرضا محزون / مدیر پوشاک دوک شاپ

موهام سفید شد تا یه نرم افزار پیدا کنم که هم اطلاعات مشتری رو به راحتی توش ثبت کنم و هم کاری کنم تا مشتری دوباره ازم خرید کنه. فقط سجاک جواب داد. سجاک واقعا هم باشگاه مشتریانه و هم سی ار ام. با سجاک توی این بازار خراب فروشم بیشتر شد.

محمد چراغبیگی / مدیر فروشگاه شیک پوشان

قبل از اینکه با سجاک آشنا بشیم هزینه های زیادی رو بابت تبلیغات می دادیم ولی الان سجاک به ما کمک کرده تا 80 درصد هزینه های تبلیغات رو کاهش بدیم و هوشمندانه و موثر با مشتری های خودمون در ارتباط باشیم.

خاطره مقنی
مشاوره رایگان و خرید اشتراک از سجاک :

با محیط نرم افزار سجاک آشنا شوید

سجاک روی تمام دستگاه‌ها و سیستم‌عامل‌ها قابل اجراست و شما می‌توانید به‌صورت یکپارچه به مدیریت ارتباط با مشتری بپردازید.
درخواست دمو

سوالات متداول

راه اندازی باشگاه مشتریان به سادگی و توسط خود شما هم قابلیت انجام دارد, برای شروع، روی دکمه ورود کلیک کنید و بعد از لاگین فرم کسب و کار خود را تکمیل نمایید. باشگاه شما فعال گردید . سپس برای تنظیمات از منوی سه خط استفاده کنید.

بله ، شما می توانید اطلاعات مشتریان و سرنخ های خود را در باشگاه مشتریان با جزئیات وارد نمایید . ورود اطلاعات می تواند از طریق وب به آدرس sajac.ir یا از طریق اپلیکیشن یا از طریق پوز بانکی صورت گیرد.

در بخش تنظیمات، هر کسب و کار فرمول امتیازدهی و اعتبار دهی خود را تعیین می نماید. سپس به ازای هر فاکتور که برای هر مشتری صادر می شود، با توجه به جدول رتبه بندی اعتبار مشخص شده و به مشتری از طریق پیامک اطلاع داده می شود.

باشگاه مشتریان سجاک به صورت سرویس سالانه شارژ می شود. ( استفاده از سجاک برای سه روز به صورت رایگان می باشد) برای استفاده از برنامه برای سال های بعد می توانید از لینک تمدید سرویس استفاده نمایید.

بله ، می توانید از لیست مشتریان و فاکتورهای صادر شده خروجی اکسل دریافت نمایید.

بله، باشگاه مشتریان سجاک به پوز بانکی متصل می شود. ولی گرفتن پوز اجباری نمی باشد. به عبارت دیگر، کسب و کارهایی که بخواهند در زمان پرداخت مشتریان خود، مستقیماً کار عضویت و تخصیص اعتبار انجام شود، برای سهولت کار می توانند از پوز استفاده نمایند.

بله، به دو صورت می توان فاکتورهای فروش به مشتریان را در سجاک ثبت کرد:1. فاکتور با اقلام، که از طریق وب سایت و با کلیک روی مشتری قابل انجام می باشد.2. فاکتور بدون اقلام و صرفاً با مبلغ نهایی فاکتور که از طریق پوز یا اپلیکیشن یا وب قابل انجام است .برای درج فاکتور فروش با اقلام می توانید در بخش کالاها، کلیه اقلام قابل ارائه خود را با توجه به گروه محصول و زیر گروه آن ثبت نمایید.

باشگاه مشتریان چیست؟

مشتری ‌مداری یکی از راه‌ های رشد یک کسب ‌وکار محسوب می‌ شود، چرا که بدون برقراری ارتباط مناسب با مشتریان امکان رشد مشاغل وجود ندارد به همین خاطر برای خیلی از سازمان ها جذب مشتری به هدف اصلی تبدیل شده و مشتری مداری زیر بنای تمامی فعالیت های تجاری و اقتصادی به شمار می رود. معمولا زمانی که مشتری ‌ها از خدمات و امکانات یک مجموعه یا فروشگاه راضی باشند فقط از خدمات و محصولات همان مجموعه استفاده می ‌‌کنند و به جای دیگری مراجعه نمی‌ کنند. علاوه بر این، آن مجموعه یا فروشگاه را به اطرافیان خود نیز معرفی می‌کنند.

به همین دلیل در پاسخ به سوال باشگاه مشتریان چیست؟ باید گفت که باشگاه مشتریان یا همان Loyalty Club مجموعه‌ ای ازتکنیک ‌هاوبرنامه ‌هایی است که به کسب ‌وکارها در صنایع مختلف کمک می‌کند تاارتباطی موثر و نزدیک ‌تر با مشتریان خود برقرار کردهو وفاداری آن ‌ها را به برند خود افزایش دهند. این امر در نهایت منجر بهرشد فروش،سودآوریوبازگشت مجدد مشتریانمی ‌شود. باشگاه ‌های مشتریان با ارائه مزایای جذاب و متنوع مانند تخفیف ‌های ویژه، هدایا، امتیازات و دسترسی به خدمات اختصاصی، تجربه‌ ای ارزشمند برای مشتریان رقم می ‌زنند و علاقه آن‌ ها به برند را تقویت می‌کنند.

همچنین می توانید با استفاده از باشگاه مشتریان به سوالات متداول (FAQ ) مشتریان نیز پاسخ دهید. در ادامه این مطلب با باشگاه مشتریان سجاک ، شما را با این باشگاه مشتریان و سپس امکانات آن و در نهایت مزیت های استفاده از این باشگاه مشتریان آشنا خواهیم کرد.

معرفی باشگاه مشتریان سجاک

استفاده از باشگاه مشتریان سجاک امکانات فراوانی همچون ارسال پیامک، رتبه بندی مشتریان، مدیریت مشتریان، صدورفاکتور فروش، اتصال به پوز پانکی واتصال به سامانه مودیان را دارا می باشد که درادامه به توضیح بیشترآن خواهیم پرداخت.

مدیریت مشتریان

صاحبان مشاغل برای افزایش فروش و در نهایت سود دهی بالا برای کسب و کار و بیزنس خود، معمولا هزینه های زیادی بابت تبلیغات و پیداکردن مشتری های جدید پرداخت می کنند در صورتی که درصد بازگشت سرمایه در تبلیغات اکثر مواقع بسیار پایین بوده و توجهی به مشتریان قبلی و مفهوم مشتریان وفادار ندارند.

در حالی که مشتریان قبلی برای هر کسب وکاری یک سرمایه طلایی بوده که علاوه بر خرید محصولات و خدماتشان، هزینه های گزاف تبلیغات را نیز ندارند. البته توجه به این نکته نیز حائز اهمیت بوده که، هزینه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی 5 تا 10 برابر کمتر از جذب مشتریان جدید است.

باشگاه مشتریان سجاک توجه به این نکته را درک کرده، و مشتری در جایگاه بالا و مهمی قرار می گیرد. در باشگاه مشتریان سجاک ابتدا تمام اطلاعات مشتری را در پرونده مشتری وارد شده و از این طریق با ایجاد بانک اطلاعاتی، ارتباطات مشتریان خود را مدیریت کنید.

رتبه بندی مشتریان

توجه به رتبه بندی مشتریان امری مهم برای هر کسب وکار می باشد. با شگاه مشتریان سجاک اهمیت این موضوع را درک کرده و در همین راستا آپشنی در برنامه قرار داده که با استفاده از آن در سامانه سجاک هر کسب و کار می تواند با توجه به نوع محصول و اصول کسب و کار خود و حجم خرید، مشتریان را رتبه بندی کند.

به عنوان مثال مشتریان عادی، مشتریان برنزی، مشتریان نقره ای، مشتریان طلایی. بر اساس حجم خرید تعریف شده در پلتفرم سجاک، مشتریان در این گروه ها تقسیم بندی شده و با توجه به رتبه مشتریان، درصدی از هر خرید به اعتبار مشتری اضافه شده و در خرید بعدی از آن استفاده می کند . با این کار مشتری ترغیب می‌شود تا دوباره به فروشگاه شما مراجعه کند تا بتواند از اعتبارش استفاده کند و از تخفیفات و اعتبار بیشتری برخوردار شود.

اتصال به سامانه مودیان

باشگاه مشتریان سجاک با ایجاد ساختار جامع از نیازهای اصلی هر کسب وکار اقدام به ایجاد زیرساخت های لازم جهت ارسال فاکتورها به سامانه مودیان نموده است. باتوجه به الزامات قانونی فقط درصورتی که یک کسب وکار نیاز به اتصال داشته باشد با ثبت نام در سامانه مودیان امکان اتصال با آن را خواهد داشت و در غیر این صورت، هیچگونه الزامی از طرف باشگاه مشتریان سجاک برای اتصال به این سامانه وجود ندارد.

ارسال پیامک

شما می‌توانید در باشگاه مشتریاک سجاک در روز تولد یا سالگرد ازدواج مشتری پیامک تبریک ارسال کرده و تخفیفی را تحت عنوان هدیه برایش در نظر بگیرید. همچنین می‌توانید در مناسبت هایی مانند روز مادر، عید نوروز و... تخفیف ‌ها و جشنواره ‌های ویژه قرار داده و مشتریان را ترغیب به خرید کنید. حتی می‌توانید پیامک خوش آمدگویی پس از عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاهتان را ارسال کنید، یاحتی می‌توانید به آنها پیامک تشکر از خرید بفرستید.
برخی از این پیامک‌ها به صورت اتوماتیک ارسال می‌شوند و نیازی نیست شما تک تک برای مشتریان پیامک خوش آمدگویی، تشکر از خرید یا تبریک سالروز تولد و .... ارسال کنید چرا که این پیامک ‌ها از قبل آماده شده و بر اساس اطلاعاتی که شما از مشتری ثبت می‌کنید و در زمان مشخص برای مشتری ارسال می‌شوند. اما وقتی می‌خواهید یک جشنواره‌ای برگزار کنید، یا می‌خواهید مشتری را از شارژ یک محصول با خبر کنید، باید پیام را به صورت دستی تنظیم و ارسال کنید.

صدور فاکتور فروش

یکی از مهم ترین قسمت های هر کسب وکاری، بررسی میزان فروش و ثبت فاکتور فروش می باشد. در همین راستا باشگاه مشتریان سجاک، امکان تعریف محصولات در گروه و زیر گروه های مورد نیاز را برای صدور فاکتور فراهم کرده است و مدیر کسب و کار می تواند در انتهای هر روز، هر هفته، هر ماه و هر سال گزارشی از میزان فروش گرفته و به صورت دقیق و منظم، بر کسب وکار خود نظارت داشته باشد.

اتصال به پوز بانکی

یکی از تفاوت های اساسی باشگاه مشتریان سجاک برای کسب و کارهای خرد و متوسط، اتصال به پوز بانک سپه است. صاحبان مشاغلی که پوز بانک سپه را داشته باشند می توانند مستقیما با هر تراکنش، شماره تلفن مشتری و مبلغ خرید آنها را در باشگاه مشتریان سجاک ثبت کنند. علاوه بر این، امکان اعمال تخفیف با توجه به اعتبار قبلی مشتری به صورت آنلاین و بر خط نیز وجود دارد و نیاز به کنترل دستی با موبایل و یا کامپیوتر نیست.

همچنین می توانید فرمت چاپی فاکتور باشگاه مشتریان سجاک را در دستگاه پوز انتخاب کرده و چاپ فاکتور را نیز داشته باشید. لازم به ذکر است که راحت ترین راه برای دریافت اطلاعات هر مشتری پوز بوده و در زمان پرداخت مبلغ از طریق پوز، با زدن کلید عضویت ، اطلاعات توسط خود مشتری ثبت خواهد شد.

امکانات باشگاه مشتریان سجاک

همانطور که در بالا ذکر شد استفاده از باشگاه مشتریان سجاک دارای امکانات و مزایای زیادی می باشد که درادامه لیستی از این مزایا را برای شما آماده کرده ایم:

کاربرد های باشگاه مشتریان

علاوه بر مواردی که پیش تر به آن ها اشاره کردیم، استفاده از باشگاه مشتریان دارای مزایای زیادی می باشد که در ادامه به بررسی چن دمورد از آن ها خواهیم پرداخت.

افزایش وفاداری به برند

در این باشگاه، مشتریان با هر خرید امتیاز هایی دریافت می‌کنند که می ‌توانند برای تخفیف‌ ها یا هدایا استفاده کنند. این امتیاز ها بر اساس مقدار خرید یا تعداد خدمات دریافتی محاسبه می‌ شوند. بنابراین مشتریانی که به برنامه باشگاه ملحق می‌ شوند، احتمالا بیشتر به خرید از آن کسب ‌و کار ادامه می‌ دهند و پول بیشتری خرج می ‌کنند.

بهبود تجربه مشتری

ارتباط بیشتر با مشتریان عضو باشگاه می ‌تواند بهبود تجربه خرید آن‌ ها را ارتقاء دهد و آن ‌ها را به فعالیت ‌های بیشتر در فروشگاه تشویق کند. به این ترتیب که با ارائه مزایای ویژه، مانند دسترسی زود هنگام به محصولات جدید یا رویداد ها، می‌توان خدمات مشتری را پیشرفت داده و تجربه او را بهبود بخشید.

تخفیف های ویژه

اعضای باشگاه از تخفیف‌ های اختصاصی ویژه که برای عموم مشتریان در دسترس نیستند یا خدمات رایگان و سایر مزایای خاص بهره‌ مند شوند. در واقع شرکت ‌ها می ‌توانند به اعضای باشگاه اطلاعات ویژه ‌ای از جمله تخفیف ‌ها و رویداد های آینده را ارسال کنند.

جمع آوری داده ی مشتریان

با توجه به اینکه نرم افزارهایی که برای باشگاه مشتریان استفاده می‌شوند می‌توانند اطلاعات مربوط به رفتار خریداران و نوع خدماتی که مورد استقبال قرار می‌گیرند کسب کنند. با استفاده از تحلیل این داده‌ها امکان تغییر یا بهبود استراتژی‌های سازمان فراهم می‌شود و یا حتی برای تشکیل انواع کمپین‌های تبلیغاتی و بازاریابی هدفمند به کار برده شوند. به عنوان مثال اطلاعاتی در مورد محصولاتی که با هم خریداری می‌شوند یا اینکه چه نوع امتیازی منجر به خرید کدام نوع از محصولات و خدمات می‌گردد، نحوه‌ی رفتار مشتری قابل بررسی است و در برنامه‌های موقت یا بلند مدت شرکت تاثیر دارد.

افزایش خرید مجدد

بخش عمده‌ ای از فروش برند ها در واقع از طریق مشتریان دائمی آن ها انجام می ‌شود. با خدمات باشگاه مشتریان می‌توان یک جریان ثابت و قابل اعتماد از فروش را توسط مشتریان فعلی ایجاد کرد. بدین ترتیب با آنالیز درست اطلاعات می ‌توانید یک سود قابل پیش بینی را از این بخش بدست آورید. به طور متوسط مشتریان وفادار به شما ​​12 تا 18 درصد بیشتر از سایر مشتریان خرج می‌کنند. بررسی ‌های انجام شده در سال 2021 نشان می ‌دهد که 75 درصد از مشتریان مطابق با تجربیات قبلی خود نسبت به یک برند خرید می ‌کنند.

اهمیت باشگاه مشتریان برای کسب ‌و کار ها

باشگاه مشتریان به ‌عنوان یک استراتژی مؤثر در مدیریت ارتباط با مشتری (CRM ) به کسب ‌و کار ها و برند ها کمک می‌ کند تا با ایجاد روابط نزدیک‌ تر و پایدار تر با مشتریان، وفاداری و تعامل آن ‌ها را افزایش دهند. در دنیای رقابتی امروز، اهمیت مشتریان و نگهداری آن ‌ها به مراتب بیشتر از جذب مشتریان جدید است. بر اساس تحقیقات صورت گرفته، هزینه ی جذب مشتری جدید به صورت حدودی پنج برابر هزینه ی حفظ مشتری فعلی می باشد و به همین دلیل، باشگاه ‌های مشتریان می ‌توانند به ‌عنوان ابزاری برای کاهش این هزینه ‌ها و افزایش بهره‌ وری عمل نمایند. برخی از مهم ترین دلایل اهمیت باشگاه مشتریان برای کسب و کار ها عبارت اند از:

افزایش وفاداری مشتریان

یکی از اصلی ‌ترین اهداف باشگاه مشتریان، افزایش وفاداری مشتریان است. با ارائه ی پاداش ‌ها، تخفیف ‌ها و مزایای خاص به اعضای باشگاه، مشتریان انگیزه بیشتری برای ادامه خرید و تعامل با برند پیدا می ‌کنند. این ارتباط پایدار به کسب ‌و کار ها این امکان را می ‌دهد که مشتریان خود را به سمت خرید های مکرر هدایت کنند و از رقبای خود متمایز شوند.

جمع ‌آوری داده‌ های ارزشمند

باشگاه ‌های مشتریان به کسب‌ و کار ها این امکان را می ‌دهند که داده ‌های ارزشمندی از رفتار و سلایق مشتریان جمع ‌آوری کنند. این داده ‌ها می‌توانند شامل تاریخچه ی خرید، ترجیحات مشتریان و تعاملات آن ‌ها با برند باشد. با تحلیل این داده‌ ها، کسب ‌و کار ها می ‌توانند پیشنهادات شخصی ‌سازی‌ شده ‌ای ارائه دهند که بهبود تجربه ی مشتری را به همراه داشته باشد.

تبلیغات دهان ‌به ‌دهان

مشتریان وفادار نه ‌تنها خود به خرید از برند ادامه می ‌دهند، بلکه معمولاً برند را به دیگران نیز معرفی می ‌کنند. این نوع تبلیغات دهان ‌به‌ دهان می ‌تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند و هزینه‌ های تبلیغاتی را کاهش دهد.

چگونه یک باشگاه مشتریان موفق راه‌اندازی کنیم

تعیین اهداف و استراتژی ها

ارتباط مداوم با اعضا

انتخاب پلتفرم مناسب

نظارت و بهینه سازی

طراحی برنامه پاداش دهی

راه ‌اندازی یک باشگاه مشتریان موفق نیازمند یک برنامه ‌ریزی دقیق و توجه به جزئیات است. باشگاه مشتریان سجاک در این بخش به چند مرحله ی کلیدی برای ایجاد یک باشگاه مشتریان مؤثر اشاره می کند که شامل موارد ذیل می باشد.

تعیین اهداف و استراتژی ‌ها

قبل از راه ‌اندازی باشگاه مشتریان، لازم است که اهداف و استراتژی‌ های روشنی تعریف شود. آیا هدف افزایش فروش است یا حفظ مشتریان؟ با تعیین اهداف، می ‌توان استراتژی ‌های مناسبی را برای رسیدن به آن‌ ها برنامه ‌ریزی نمود.

انتخاب پلتفرم مناسب

انتخاب یک پلتفرم مناسب برای مدیریت باشگاه مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. این پلتفرم باید توانایی جمع ‌آوری و تحلیل داده ‌ها، ارتباط با اعضا و پیگیری عملکرد باشگاه را داشته باشد. برخی از نرم‌ افزار ها و ابزار های دیجیتال در این زمینه وجود دارند که می ‌توانند به مدیریت بهتر باشگاه مشتریان کمک شایانی کنند.

طراحی برنامه پاداش ‌دهی

برنامه پاداش‌ دهی باید جذاب و کارآمد باشد و مشتریان باید به ‌راحتی بتوانند امتیاز جمع‌ آوری کنند و از مزایای آن بهره ‌مند شوند. این برنامه می ‌تواند شامل تخفیف‌ های ویژه، هدایا، خدمات انحصاری یا حتی رویداد های خاص باشد.

ارتباط مداوم با اعضا

برای حفظ ارتباط با اعضای باشگاه مشتریان، ارسال ایمیل ‌ها، پیام ‌های متنی و استفاده از شبکه ‌های اجتماعی ضروری است. این ارتباطات باید شامل اطلاعات مرتبط، پیشنهادات ویژه و اخبار مربوط به برند باشد تا به اندازه ی کافی مؤثر واقع شوند.

نظارت و بهینه ‌سازی

پس از راه ‌اندازی باشگاه مشتریان، مهم است که به‌طور مداوم عملکرد آن نظارت شود و بر اساس بازخورد ها و داده ‌های جمع‌ آوری ‌شده، برنامه‌ ها و استراتژی ‌ها را بهینه نمود. این فرآیند به کسب ‌و کار ها کمک می ‌کند تا به‌طور مداوم نیاز ها و انتظارات مشتریان را برآورده کنند.

تأثیر باشگاه مشتریان بر افزایش فروش و وفاداری

تحقیقات نشان می‌ دهد که وجود یک باشگاه مشتریان می‌ تواند به ‌طور مستقیم بر افزایش فروش و وفاداری مشتریان تأثیرگذار باشد. در این بخش باشگاه مشتریان سجاک به بررسی برخی از این تأثیرات می پردازد که عبارت اند از:

افزایش تکرار خرید

باشگاه‌ های مشتریان با ارائه ی پاداش‌ ها و تخفیف ‌های خاص به اعضا، آن‌ها را ترغیب به خرید های مکرر می ‌کنند. این فرآیند باعث افزایش نرخ تکرار خرید می ‌شود که به ‌طور مستقیم بر روی فروش تأثیر مثبت دارد.

جذب مشتریان جدید

مشتریان وفادار معمولاً برند را به دیگران معرفی می ‌کنند. این نوع تبلیغات دهان ‌به ‌دهان می ‌تواند به جذب مشتریان جدید کمک کند و منجر به افزایش فروش شود؛ بنابراین، افزایش وفاداری مشتریان به‌طور غیرمستقیم باعث افزایش پایه مشتریان جدید نیز می ‌شود.

فروش بالاتر به مشتریان وفادار

مشتریان وفادار معمولاً بیشتر از مشتریان جدید هزینه می ‌کنند و با توجه به اعتماد آن ها به برند، تمایل بیشتری به خرید از کسب و کار را دارند. از این رو، با تقویت وفاداری مشتریان، فروش نیز به‌ طور طبیعی افزایش می ‌یابد.

افزایش ارزش عمر مشتری ( CLV )

باشگاه مشتریان به کسب ‌و کار ها این امکان را می ‌دهد که ارزش عمر مشتری را افزایش دهند. با افزایش وفاداری و تکرار خرید، مشتریان بیشتر در طول زمان به برند وابسته می ‌شوند که این امر به افزایش درآمد و سود آوری بلندمدت منجر می‌ شود.

نکات کلیدی برای نگهداری مشتریان در باشگاه مشتریان

ایجاد ارزش واقعی

ارائه خدمات مشتری عالی

ارتباط مستمر و مؤثر

تشویق به تعاملات اجتماعی

جمع آوری و بررسی بازخورد

نگهداری مشتریان در باشگاه مشتریان نیازمند توجه به جزئیات و اتخاذ استراتژی ‌های مؤثر است. باشگاه مشتریان سجاک در این بخش به چند نکته ی کلیدی برای حفظ مشتریان در باشگاه مشتریان اشاره می کند که شامل موارد زیر می باشد.

ایجاد ارزش واقعی

برای نگهداری مشتریان، لازم است که ارزش واقعی به آن‌ها ارائه شود. این می‌تواند شامل پاداش‌های معنادار، خدمات خاص یا تجربیات منحصر به فرد باشد. مشتریان باید احساس کنند که به‌خاطر وفاداری خود پاداش می‌گیرند.

ارتباط مستمر و مؤثر

برقراری ارتباط مؤثر با اعضای باشگاه مشتریان بسیار حائز اهمیت است. ارسال ایمیل‌ های منظم با پیشنهادات ویژه، اخبار برند و اطلاعات مفید می‌ تواند به حفظ ارتباطات مثبت و انگیزه بخشی به مشتریان کمک کند.

جمع‌ آوری و بررسی بازخورد

نظرسنجی ‌ها و جمع ‌آوری بازخورد از مشتریان به کسب ‌و کارها کمک می ‌کند تا نقاط قوت و ضعف باشگاه مشتریان خود را شناسایی نموده و با استفاده از این اطلاعات، برنامه‌ ها و خدمات را بهینه‌ سازی نموده و نیاز های مشتریان را بهتر برآورده کنند.

ارائه ی خدمات مشتری عالی

کیفیت خدمات مشتری تأثیر فراوانی بر رضایت و وفاداری مشتریان دارد. اطمینان از ارائه ی خدمات عالی و پاسخگویی سریع به درخواست ‌ها و شکایات مشتریان می ‌تواند به حفظ آن ‌ها در باشگاه مشتریان کمک کند.

دانلود نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک

اگر به دنبال یک نرم ‌افزار کارآمد و جامع برای مدیریت باشگاه مشتریان خود هستید، نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک گزینه‌ ای مناسب برای شما است. این نرم‌افزار با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، می‌تواند به شما در ایجاد و مدیریت یک باشگاه مشتریان حرفه‌ای کمک کند.

نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک دارای امکانات ویژه‌ای است که می‌تواند تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان شما ایجاد کند. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم پاداش‌دهی هوشمند، تحلیل رفتار مشتریان و قابلیت ارسال پیام‌های هدفمند اشاره کرد. همچنین، این نرم‌افزار از طراحی ساده و کاربرپسندی برخوردار است که به راحتی می‌توانید آن را دانلود و استفاده کنید.

مزایای استفاده از نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک

نرم ‌افزار باشگاه مشتریان سجاک با ویژگی ‌ها و امکانات خاص خود، گزینه ‌ای عالی برای کسب‌وکارهایی است که می‌خواهند در حوزه جذب و نگهداری مشتریان خود پیشرفته‌ تر عمل کنند. در ادامه، برخی از مزایای برجسته این نرم‌افزار را بررسی خواهیم کرد:

رابط کاربری ساده و کاربرپسند

یکی از بزرگترین چالش‌های استفاده از نرم‌افزارهای پیچیده، سردرگمی کاربران است. نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک با طراحی ساده و کاربرپسند خود، این مشکل را حل کرده و کاربران می‌توانند به راحتی از تمام امکانات آن بهره‌برداری کنند. این ویژگی باعث کاهش زمان آموزش و افزایش کارایی می‌شود.

امکانات پیشرفته گزارش ‌دهی و آنالیز داده‌ها

نرم‌ افزار سجاک امکان دسترسی به گزارش‌ های دقیق و جامع از عملکرد مشتریان، میزان خرید، امتیازات جمع‌آوری‌شده و سایر اطلاعات مهم را فراهم می‌آورد. این تحلیل‌ها به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تصمیمات استراتژیک بهتری بگیرند و برنامه‌های وفاداری خود را بهبود بخشند.

سفارشی‌سازی بر اساس نیاز کسب‌وکار

نرم‌ افزار باشگاه مشتریان سجاک این امکان را به کسب‌وکارها می‌دهد که سیستم‌های پاداش‌دهی، تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه خود را بر اساس نیازهای خاص مشتریان سفارشی‌سازی کنند. این شخصی‌سازی به جلب توجه بیشتر مشتریان کمک کرده و تجربه خرید آن‌ها را بهبود می‌بخشد.

پشتیبانی کامل از موبایل و وب

با توجه به رشد استفاده از دستگاه‌های موبایل، نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک از پلتفرم‌های موبایل و وب به‌طور کامل پشتیبانی می‌کند. این ویژگی به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا با مشتریان خود در هر زمان و مکانی ارتباط برقرار کنند و تجربه‌ای یکپارچه را فراهم سازند.

ایجاد وفاداری طولانی‌مدت

از آنجا که مشتریان از باشگاه‌های مشتریان انتظار دارند که مزایا و پاداش‌های متنوعی دریافت کنند، نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک با ایجاد سیستم‌های پاداش‌دهی متنوع و هدفمند، می‌تواند به تقویت وفاداری مشتریان کمک کند و باعث شود که آن‌ها بارها و بارها به برند شما بازگردند.

اهمیت استفاده از باشگاه مشتریان در دنیای دیجیتال

در دنیای دیجیتال امروز که رقابت در تمامی صنایع شدیدتر شده است، استفاده از نرم‌افزارهای باشگاه مشتریان به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا جایگاه خود را در بازار تثبیت کنند و مشتریان بیشتری جذب کنند. با توجه به رشد استفاده از اینترنت و شبکه‌های اجتماعی، مشتریان به دنبال تجربه‌های دیجیتال متنوع و شخصی‌سازی‌شده هستند. نرم‌افزارهای باشگاه مشتریان دقیقاً همین نیاز را برطرف کرده و به کسب‌وکارها این امکان را می‌دهند که از راه‌های دیجیتال با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند.

در نتیجه، نرم‌افزارهای باشگاه مشتریان نه‌تنها به کسب‌وکارها کمک می‌کنند تا ارتباطات بهتری با مشتریان برقرار کنند، بلکه امکان جمع‌آوری داده‌های ارزشمند و تحلیل آن‌ها را نیز فراهم می‌آورند. این داده‌ها می‌توانند در اتخاذ استراتژی‌های بازاریابی، فروش و جذب مشتریان جدید نقش مهمی ایفا کنند.

پیاده‌سازی نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک: گام به گام

اگر تصمیم دارید که نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک را در کسب‌وکار خود پیاده‌سازی کنید، مهم است که مراحل اجرای این نرم‌افزار را به‌طور دقیق و استراتژیک پیش ببرید. در ادامه، مراحل کلیدی برای پیاده‌سازی این نرم‌افزار در سازمان شما آورده شده است:

مرحله اول: تحلیل نیازها و تعیین اهداف

پیش از شروع، باید نیازهای خاص کسب‌وکار خود را شناسایی کنید و اهداف مشخصی را برای باشگاه مشتریان تعیین نمایید. این اهداف می‌توانند شامل افزایش وفاداری مشتریان، بهبود تجربه مشتری، یا افزایش فروش از طریق تخفیف‌ها و پاداش‌ها باشند. تعیین این اهداف به شما کمک می‌کند تا بهترین استراتژی‌ها را انتخاب کنید.

مرحله دوم: انتخاب و تنظیم ویژگی‌های نرم‌افزار

در این مرحله، پس از دانلود نرم‌افزار باشگاه مشتریان سجاک، باید ویژگی‌های مختلف نرم‌افزار را با توجه به نیازهای کسب‌وکارتان تنظیم کنید. این ویژگی‌ها شامل برنامه‌های پاداش‌دهی، امتیازدهی به مشتریان، مدیریت کمپین‌ها و تخفیف‌ها و ابزارهای گزارش‌دهی هستند. تنظیم این بخش‌ها به شما کمک می‌کند تا باشگاه مشتریان متناسب با برند و استراتژی‌های بازاریابی خود راه‌اندازی کنید.

مرحله سوم: آموزش و تجهیز تیم

مهم‌ترین قسمت در پیاده‌سازی هر نرم‌افزار، آموزش تیم‌های مختلف است. این نرم‌افزار می‌تواند ابزارهای زیادی برای بهینه‌سازی روابط با مشتریان فراهم کند، اما برای استفاده از آن به‌طور موثر، نیاز به آموزش دقیق تیم‌های بازاریابی، فروش و خدمات مشتریان خواهید داشت. برگزاری دوره‌های آموزشی برای کارکنان، آن‌ها را با سیستم‌های مختلف نرم‌افزار آشنا می‌کند و باعث می‌شود که آن‌ها بتوانند به بهترین نحو از آن بهره‌برداری کنند.

مرحله چهارم: راه‌اندازی و شروع تعامل با مشتریان

پس از تنظیم ویژگی‌های نرم‌افزار و آموزش تیم‌ها، مرحله راه‌اندازی نرم‌افزار آغاز می‌شود. در این مرحله، باید باشگاه مشتریان را به‌طور کامل راه‌اندازی کنید و شروع به تعامل با مشتریان کنید. این تعاملات می‌تواند شامل ارسال پیام‌های خوش‌آمدگویی، پیشنهادات ویژه یا تخفیف‌های مرتبط با اولین خرید باشد.

مرحله پنجم: پیگیری و بهبود مستمر

پس از شروع کار با نرم‌افزار، شما باید به‌طور مستمر عملکرد آن را پیگیری کنید. استفاده از گزارش‌های تحلیلی که نرم‌افزار فراهم می‌آورد، به شما کمک می‌کند تا از عملکرد باشگاه مشتریان مطلع شوید و بر اساس داده ‌های جمع‌آوری‌شده، تغییرات لازم را اعمال کنید. نظرات و بازخوردهای مشتریان را جمع‌آوری کرده و بر اساس آن‌ها به بهبود خدمات و پاداش‌ها بپردازید.

جمع بندی

در این محتوا در باشگاه مشتریان سجاک به توضیح درباره اینکه این باشگاه مشتریان از چه ویژگی ها و مزایایی نسبت به سایر باشگاه مشتریان برخوردار است پرداختیم و در مورد باشگاه مشتریان و کاربردهایش توضیحاتی دادیم، امیدواریم از مطالعه این مقاله بهره کافی را برده باشید. در صورتیکه نیاز به تهیه باشگاه مشتریان سجاک داشتید میتوانید برای دریافت مشاوره در چت آنلاین یا با تماس با:

شماره های تماس پشتیبانی: 09197371329- 02177512236 - 02177513268 -02177613815

سوالات خود را بپرسید، کارشناسان ما در سجاک آماده پاسخگویی به شما هستند..

درخواست مشاوره باشگاه مشتریان سجاک