30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
گام دوم راه اندازی باشگاه مشتریان

گام دوم راه اندازی باشگاه مشتریان

1402/11/09

خلاصه گام دوم راه اندازی باشگاه مشتریان برنامه ریزی مدوّن و نوشته شده برای سه حالت. برنامه ریزی کوتاه مدت،‌ برنامه ریزی میان مدت و برنامه ریزی بلند مدت. بدون برنامه ریزی و اراده برای تحول اتفاقی نخواهد افتاد.

6 گام برای راه اندازی باشگاه مشتریان
1) تصمیم به تغییر بگیرید
2) هدفتان را مشخص کنید
3) سناریو تنظیم کنید
4) بودجه نویسی کنید
5) زمان اجرا را تعیین کنید

6) برعملکرد باشگاه نظارت کرده و بازخورد بگیرید

هر کدام از ما در زندگی شخصی خود اهدافی را دنبال می کنیم و برای رسیدن به آن هدف ها چاره اندیشی یا برنامه ریزی می کنیم. اینکه در چه زمانی و در چه مکانی چه کار کنیم ؟ را محل دقت نظر خود قرار میدهیم. اما لازم است برای هر چیزی در زندگی با توجه به شرایط و توانایی ها برنامه ریزی کنیم. بدانیم میخواهیم چه کنیم و چرا می خواهیم انجام دهیم ؟ چرا نمی خواهیم انجام دهیم ؟ راه اندازی باشگاه مشتریان هم از این قاعده مستثنی نیست و باید برای آن هم برنامه ریزی کرد.
برای راه اندازی باشگاه مشتریان یکی از مهم ترین گام ها برنامه ریزی مرحله به مرحله است.
مرحله نخست اهداف کوتاه مدت
مرحله دوم اهداف میان مدت
مرحله سوم اهداف بلند مدت
نکنه مهم در راه اندازی باشگاه مشتریان و برنامه ریزی، کمی کردن اهداف است. یعنی از عدد در تبیین و تشریح و دقت بیشتر اهداف استفاده کنیم تا راه رسیدن به آن ها هموار تر شود.
به عنوان مثال برای راه اندازی باشگاه مشتریان گالری کیف
ابتدا تغییر را با تمام وجود احساس کنیم. مقاله گام اول تاسیس باشگاه مشتریان تصمیم به تحول را حتما مطالعه کنید.
گام بعدی برنامه ریزی در سه مرحله است.
اهداف کوتاه مدت مثلا امروز 40 پیامک به 40 مشتری خاص ، 40 فروش بالای 100 هزار تومان و ...
اهداف میان مدت مثلا فروش بالای 40 میلیون در یک روز ، اضافه شدن 40 مشتری جدید یا ...
اهداف بلند مدت مثلاً گردش سرمابه طی یک سال به مدت 4 بار ، برگزاری 4 رویداد و جشنواره ، افزایش محسوس فروش و کاهش محسوس رسوب کالا و ...
پس منظور ما از گام دوم راه اندازی باشگاه مشتریان یعنی ایجاد آگاهی در صاحب کسب و کار نسبت به حال و آینده با توجه به گذشته.

گام دوم راه اندازی باشگاه مشتریان

6 گام برای راه اندازی باشگاه مشتریان
1) تصمیم به تغییر بگیرید
2) هدفتان را مشخص کنید
3) سناریو تنظیم کنید
4) بودجه نویسی کنید
5) زمان اجرا را تعیین کنید

6) برعملکرد باشگاه نظارت کرده و بازخورد بگیرید

هر کدام از ما در زندگی شخصی خود اهدافی را دنبال می کنیم و برای رسیدن به آن هدف ها چاره اندیشی یا برنامه ریزی می کنیم. اینکه در چه زمانی و در چه مکانی چه کار کنیم ؟ را محل دقت نظر خود قرار میدهیم. اما لازم است برای هر چیزی در زندگی با توجه به شرایط و توانایی ها برنامه ریزی کنیم. بدانیم میخواهیم چه کنیم و چرا می خواهیم انجام دهیم ؟ چرا نمی خواهیم انجام دهیم ؟ راه اندازی باشگاه مشتریان هم از این قاعده مستثنی نیست و باید برای آن هم برنامه ریزی کرد.
برای راه اندازی باشگاه مشتریان یکی از مهم ترین گام ها برنامه ریزی مرحله به مرحله است.
مرحله نخست اهداف کوتاه مدت
مرحله دوم اهداف میان مدت
مرحله سوم اهداف بلند مدت
نکنه مهم در راه اندازی باشگاه مشتریان و برنامه ریزی، کمی کردن اهداف است. یعنی از عدد در تبیین و تشریح و دقت بیشتر اهداف استفاده کنیم تا راه رسیدن به آن ها هموار تر شود.
به عنوان مثال برای راه اندازی باشگاه مشتریان گالری کیف
ابتدا تغییر را با تمام وجود احساس کنیم. مقاله گام اول تاسیس باشگاه مشتریان تصمیم به تحول را حتما مطالعه کنید.
گام بعدی برنامه ریزی در سه مرحله است.
اهداف کوتاه مدت مثلا امروز 40 پیامک به 40 مشتری خاص ، 40 فروش بالای 100 هزار تومان و ...
اهداف میان مدت مثلا فروش بالای 40 میلیون در یک روز ، اضافه شدن 40 مشتری جدید یا ...
اهداف بلند مدت مثلاً گردش سرمابه طی یک سال به مدت 4 بار ، برگزاری 4 رویداد و جشنواره ، افزایش محسوس فروش و کاهش محسوس رسوب کالا و ...
پس منظور ما از گام دوم راه اندازی باشگاه مشتریان یعنی ایجاد آگاهی در صاحب کسب و کار نسبت به حال و آینده با توجه به گذشته.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .