30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
گام اول راه اندازی باشگاه مشتریان

گام اول راه اندازی باشگاه مشتریان

1402/11/08

6 گام برای راه اندازی باشگاه مشتریان 1) تصمیم به تغییر بگیرید 2) هدفتان را مشخص کنید 3) سناریو تنظیم کنید 4) بودجه نویسی کنید 5) زمان اجرا را تعیین کنید 6) برعملکرد باشگاه نظارت کرده و بازخورد بگیرید

6 گام برای راه اندازی باشگاه مشتریان
1) تصمیم به تغییر بگیرید
2) هدفتان را مشخص کنید
3) سناریو تنظیم کنید
4) بودجه نویسی کنید
5) زمان اجرا را تعیین کنید
6) برعملکرد باشگاه نظارت کرده و بازخورد بگیرید

گام اول راه اندازی باشگاه مشتریان
اراده جهت تحول اساسی
وقتی حرف از تحول اساسی در کسب و کار زده می شود به معنای بازنگری در اهداف تاسیس کسب و کار، راهبردهای کسب و کار و روش های کسب و کار می شود.
تحول اساسی یعنی شناخت دقیق از زمانه و شرایط کنونیاینکه شما چه مزیت ها، چه فرصت ها و چه تحلیل هایی دارید.
یکی از بزرگترین تهدید های کسب و کار شما ماندن در گذشته است.
یعنی شرایط بازار، خرید و فروش، تامین کالا و... تغییر کرده ولی شما هنوز به سبک گذشته عمل می کنید.شما باید با در نظر گرفتن اهداف کلی، راهبر ها و روش های خود با توجه به زمانه تحول های اساسی را در کسب و کارتان محقق کنید.
شاید به جرات بتوان گفت این مرحله نیمی از مسیر راه اندازی باشگاه مشتریان است؛ چراکه باشگاه مشتریان از لوازم قطعی کسب درآمد در این زمانه می باشد.
باشگاه مشتریان از این جهت اهمیت دارد که ما نوع نگاه خود به مشتری را تغییر می دهیم و مشتری این تغییر نگاه را احساس می کند.در بازار های کنونی، مشتری فقط ابزار کسب درآمد است؛ ولی با راه اندازی باشگاه مشتریان شما به او اثبات می کنید که فراتر از یک مشتری به او نگاه می کنید و برای او ارزش قائل هستید.
حس ارزشمندی و احترام گذاشتن، باعث تمایز شما از دیگر رقبایتان می شود و همین برگ برنده شماست!
راه اندازی باشگاه مشتریان قبل از اینکه در فروشگاه یا کسب و کار شما باشد، باید در ذهن و تفکر شما رخ بدهد. باید تفکر شما براساس باشگاه مشتریان و مشتری مداری تغییری اساسی کند. به همین جهت است که اولین گام را تصمیم به تحول اساسی قرار دادند.
تصمیم به تغییر یعنی رفتن از حالت ثبات و سکون و آرامش، به هیجان و چالش.
اصولا انسان نسبت به تغییر مقاومت نشان می دهد اما در این زمانه، تغییر یک پدیده اجباری و لازمه رشد و پیشرفت است.
پس در یک کلام
باید جرات تغییر داشته باشید!!

گام اول راه اندازی باشگاه مشتریان

6 گام برای راه اندازی باشگاه مشتریان
1) تصمیم به تغییر بگیرید
2) هدفتان را مشخص کنید
3) سناریو تنظیم کنید
4) بودجه نویسی کنید
5) زمان اجرا را تعیین کنید
6) برعملکرد باشگاه نظارت کرده و بازخورد بگیرید

گام اول راه اندازی باشگاه مشتریان
اراده جهت تحول اساسی
وقتی حرف از تحول اساسی در کسب و کار زده می شود به معنای بازنگری در اهداف تاسیس کسب و کار، راهبردهای کسب و کار و روش های کسب و کار می شود.
تحول اساسی یعنی شناخت دقیق از زمانه و شرایط کنونیاینکه شما چه مزیت ها، چه فرصت ها و چه تحلیل هایی دارید.
یکی از بزرگترین تهدید های کسب و کار شما ماندن در گذشته است.
یعنی شرایط بازار، خرید و فروش، تامین کالا و... تغییر کرده ولی شما هنوز به سبک گذشته عمل می کنید.شما باید با در نظر گرفتن اهداف کلی، راهبر ها و روش های خود با توجه به زمانه تحول های اساسی را در کسب و کارتان محقق کنید.
شاید به جرات بتوان گفت این مرحله نیمی از مسیر راه اندازی باشگاه مشتریان است؛ چراکه باشگاه مشتریان از لوازم قطعی کسب درآمد در این زمانه می باشد.
باشگاه مشتریان از این جهت اهمیت دارد که ما نوع نگاه خود به مشتری را تغییر می دهیم و مشتری این تغییر نگاه را احساس می کند.در بازار های کنونی، مشتری فقط ابزار کسب درآمد است؛ ولی با راه اندازی باشگاه مشتریان شما به او اثبات می کنید که فراتر از یک مشتری به او نگاه می کنید و برای او ارزش قائل هستید.
حس ارزشمندی و احترام گذاشتن، باعث تمایز شما از دیگر رقبایتان می شود و همین برگ برنده شماست!
راه اندازی باشگاه مشتریان قبل از اینکه در فروشگاه یا کسب و کار شما باشد، باید در ذهن و تفکر شما رخ بدهد. باید تفکر شما براساس باشگاه مشتریان و مشتری مداری تغییری اساسی کند. به همین جهت است که اولین گام را تصمیم به تحول اساسی قرار دادند.
تصمیم به تغییر یعنی رفتن از حالت ثبات و سکون و آرامش، به هیجان و چالش.
اصولا انسان نسبت به تغییر مقاومت نشان می دهد اما در این زمانه، تغییر یک پدیده اجباری و لازمه رشد و پیشرفت است.
پس در یک کلام
باید جرات تغییر داشته باشید!!
هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .