30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
باشگاه مشتریان چیست و چرا برای کسب و کار اهمیت دارد؟

باشگاه مشتریان چیست و چرا برای کسب و کار اهمیت دارد؟

1402/10/17

عضو باشگاه مشتریان هستید ؟! آیا خدمات خاصی از یک شرکت حسابداری یا فروشگاه مواد غذایی یا نمایشگاه اتومبیل دریافت می کنید؟ آیا پیرایشگاه محل زندگی شما به اعضای هر ماه اصلاح سر و صورت به شما هدیه می دهد ؟ ایا به ازای خرید یک انگشتر طلا از جواهر فروشی بازار اعتبار برای خرید بعدی دریافت می کنید ؟ اگر جواب این سوالات « آری » است، پس شما عضو باشگاه مشتریان هستید. ولی چرا فروشگاه ها و به طول کلی هر کسب و کاری که برنامه برای موفقیت دارد از باشگاه مشتریان استفاده می کند ؟

فروش بیشتر اصلی ترین دلیل راه اندازی باشگاه مشتریان است. چرا برای فروش بیشتر نیاز به باشگاه مشتریان دارید ؟ چون مهم ترین سرمایه شما برای حیات کسب و کار تان حفاظت از مشتریان است. کسانی که یکبار شما را انتخاب کرده اند و از هر کس دیگر به شما برای خرید دوباره نزدیک هستند. کسانی که به احتمال زیاد اگر برایشان ارزش داشته باشد به عبارت دیگر بیارزد حتما شما را به دیگران معرفی خواهند کرد یا از شما برای نزدیکانشان خرید خواهند کرد. چرا برای فروش بیشتر به باشگاه مشتریان نیاز داریم ؟ چون هزینه تبلیغات برای جذب مشتری جدید بسیار بیشتر از هزینه ترغیب مشتری قدیمی است. با هزینه ای که برای جذب مشتری جدید می کنید می توانید 5 مشتری قدیمی را به خرید ترغیب کنید و بر اساس تحقیقات اگر به صورت درست و حساب شده عمل کنید از هر 10 مشتری قدیمی بیش از 3 نفر از شما مجدد خرید خواهند کرد.

کسانی اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان می کنند که جایگاه ویژه ای را برای مشتریان خود قائل هستند.اما چرا؟ اگر شما در بهترین جای شهر با بهترین امکانات مشغول فروش باشید ولی مشتری نداشته باشید کسب و کار شما محکوم به شکست است.بر عکس اگر امکانات خاصی نداشته باشید ولی نوع نگاه و تعامل شما با مشتری به گونه ای باشد که بتوانید تعداد و کیفیت مشتریانتان را بالا ببرید، می شود گفت که در کسب و کارتان موفق تر خواهید بود.

منظور از کیفیت مشتری چیست؟مشتری اولین بار که به شما مراجعه می کند یک مشتری عادی است.شما باید بتوانید این مشتری عادی را به مشتری راضی و بعد به مشتری خوشحال تبدیل کنید.در نهایت شما باید با ترفند های مختلف بتوانید مشتریانتان را وفادار کنید.اگر بتوانید مشتریان وفادارتان را افزایش دهید در واقع یک گارانتی و تضمینی را برای کسب و کارتان فراهم کرده اید.

مشتریان وفادار از خدمات و محصولات شما استفاده می کنند و آن را به دیگران نیز معرفی می کنند. در واقع مشتریان وفادار، مبلغان کسب و کار شما در جامعه هدف هستند و علاوه بر اینکه خودشان از شما خرید می کنند دیگران را هم تشویق به خرید می کنند.واما مرحله آخری که اگر بتوانید مشتریانتان را به این مرحله برسانید در واقع توانسته اید یکی از عوامل اصلی بقای کسب و کارتان را در دست بگیرید.مشتریان هوادار !!!اینگونه مشتریان اگر جایی خدمات ناقصی از شما دریافت کنند شما را رها نمی کنند.می گویند: اینبار پیش آمده!


بهترین روش برای وفادارسازی مشتری باشگاه مشتریان است.پیشنهاد ما به شما باشگاه مشتریان سجاک است.
باشگاه مشتریان سجاک در عین کاربری ساده کارآمدی بالایی دارد و بی شک استفاده از آن نتیجه خوبی را برای شما در پی خواهد داشت. برای استفاده از سامانه سجاک sajac.ir را سرچ و کسب و کارتان را تعریف کنید.

باشگاه مشتریان چیست و چرا برای کسب و کار اهمیت دارد؟

فروش بیشتر اصلی ترین دلیل راه اندازی باشگاه مشتریان است. چرا برای فروش بیشتر نیاز به باشگاه مشتریان دارید ؟ چون مهم ترین سرمایه شما برای حیات کسب و کار تان حفاظت از مشتریان است. کسانی که یکبار شما را انتخاب کرده اند و از هر کس دیگر به شما برای خرید دوباره نزدیک هستند. کسانی که به احتمال زیاد اگر برایشان ارزش داشته باشد به عبارت دیگر بیارزد حتما شما را به دیگران معرفی خواهند کرد یا از شما برای نزدیکانشان خرید خواهند کرد. چرا برای فروش بیشتر به باشگاه مشتریان نیاز داریم ؟ چون هزینه تبلیغات برای جذب مشتری جدید بسیار بیشتر از هزینه ترغیب مشتری قدیمی است. با هزینه ای که برای جذب مشتری جدید می کنید می توانید 5 مشتری قدیمی را به خرید ترغیب کنید و بر اساس تحقیقات اگر به صورت درست و حساب شده عمل کنید از هر 10 مشتری قدیمی بیش از 3 نفر از شما مجدد خرید خواهند کرد.

کسانی اقدام به راه اندازی باشگاه مشتریان می کنند که جایگاه ویژه ای را برای مشتریان خود قائل هستند.اما چرا؟ اگر شما در بهترین جای شهر با بهترین امکانات مشغول فروش باشید ولی مشتری نداشته باشید کسب و کار شما محکوم به شکست است.بر عکس اگر امکانات خاصی نداشته باشید ولی نوع نگاه و تعامل شما با مشتری به گونه ای باشد که بتوانید تعداد و کیفیت مشتریانتان را بالا ببرید، می شود گفت که در کسب و کارتان موفق تر خواهید بود.

منظور از کیفیت مشتری چیست؟مشتری اولین بار که به شما مراجعه می کند یک مشتری عادی است.شما باید بتوانید این مشتری عادی را به مشتری راضی و بعد به مشتری خوشحال تبدیل کنید.در نهایت شما باید با ترفند های مختلف بتوانید مشتریانتان را وفادار کنید.اگر بتوانید مشتریان وفادارتان را افزایش دهید در واقع یک گارانتی و تضمینی را برای کسب و کارتان فراهم کرده اید.

مشتریان وفادار از خدمات و محصولات شما استفاده می کنند و آن را به دیگران نیز معرفی می کنند. در واقع مشتریان وفادار، مبلغان کسب و کار شما در جامعه هدف هستند و علاوه بر اینکه خودشان از شما خرید می کنند دیگران را هم تشویق به خرید می کنند.واما مرحله آخری که اگر بتوانید مشتریانتان را به این مرحله برسانید در واقع توانسته اید یکی از عوامل اصلی بقای کسب و کارتان را در دست بگیرید.مشتریان هوادار !!!اینگونه مشتریان اگر جایی خدمات ناقصی از شما دریافت کنند شما را رها نمی کنند.می گویند: اینبار پیش آمده!


بهترین روش برای وفادارسازی مشتری باشگاه مشتریان است.پیشنهاد ما به شما باشگاه مشتریان سجاک است.
باشگاه مشتریان سجاک در عین کاربری ساده کارآمدی بالایی دارد و بی شک استفاده از آن نتیجه خوبی را برای شما در پی خواهد داشت. برای استفاده از سامانه سجاک sajac.ir را سرچ و کسب و کارتان را تعریف کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .