30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
نکات طلایی راه‌اندازی باشگاه مشتریان

نکات طلایی راه‌اندازی باشگاه مشتریان

1402/12/04 - نویسنده : باشگاه مشتریان سجاک

در این مقاله قصد داریم 4نکته طلایی برای راه‌اندازی باشگاه مشتریان به شما معرفی کنیم که با جدی گرفتن این نکات می‌توان گفت شما یک گام از رقبایتان جلوتر هستید

چهار راهکار اساسی برای استفاده بیشتر از باشگاه مشتریان
راهکار اول
تأسیس واحد رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات است، آن را جدی بگیرید.
در سیستمی که در حال رشد و پیشرفت است حتما و قطعا از آسیب شناسی‌های اساسی استفاده می‌کند. یکی از ابزار‌های آسیب شناسی از باشگاه مشتریان، واحد رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات است. هر مشتری با چشم‌های ریز بین خود بسیاری از نقایص و پیشنهاد‌ها برای ارتقاء کسب‌وکار را برای شما تبیین می‌کند. شاید شما به علت عادت و روزمرگی‌ها نتوانید به دقت معایب را اصلاح کنید. نیاز به چشم‌ها و زاویه‌دید متفاوت دارید تا با کمترین هزینه، خود را رشد دهید.

راهکار دوم
تسهیل عضویت در باشگاه مشتریان و ایجاد راه‌های متنوع برای عضویت در باشگاه مشتریانتان است.
به این سوال فکر کنید و از مشتری هم بخواهید تا در پاسخ به این سوال به شما کمک کند. سوال اصلی این است که «آیا مشتری به راحتی میتواند عضو باشگاه مشتریان شود؟» «چند دقیقه ای عضو می‌شوند؟» شاید شما امکانات متعدد و تدابیر زیادی برای وفادار کردن مشتری انجام داده اید ولی کمتر کسی عضو باشگاه مشتریان شما شده اند. چرا؟ شاید علت، سخت بودن عضو شدن در باشگاه مشتریان شما است. این راهکار را جدی بگیرید.

راهکار سوم
نقش شبکه‌های اجتماعی در توسعه و اطلاع‌رسانی خدمات باشگاه مشتریان را جدی بگیرید.
این یک مورد را حتما جدی بگیرید. در حال حاضر عمده مردم بیشتر وقتشان را با موبایل و فضای مجازی سپری می‌کنند و شما باید از این فرصت استفاده کنید . محتواهای متناسب و جذاب تولید کنید. تولید محتوای صحیح در کانال‌ها و صفحات مجازی بسیار تأثیرگذار است.

راهکار چهارم
داشتن ابتکار، خلاقیت، ذوق و سلیقه در طراحی اجزا و پارامترهای باشگاه مشتریان است.
سعی کنید مقلد نباشید. ایده‌پرداز و متفاوت بودن برگ برندهٔ شماست. ایده‌های جذاب و عادی نبودن، شما را در ذهن مشتری تثبیت می‌کند و این یعنی شما از بقیه یک گام جلوتر هستید.

نکات طلایی راه‌اندازی باشگاه مشتریان

چهار راهکار اساسی برای استفاده بیشتر از باشگاه مشتریان
راهکار اول
تأسیس واحد رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات است، آن را جدی بگیرید.
در سیستمی که در حال رشد و پیشرفت است حتما و قطعا از آسیب شناسی‌های اساسی استفاده می‌کند. یکی از ابزار‌های آسیب شناسی از باشگاه مشتریان، واحد رسیدگی به انتقادات و پیشنهادات است. هر مشتری با چشم‌های ریز بین خود بسیاری از نقایص و پیشنهاد‌ها برای ارتقاء کسب‌وکار را برای شما تبیین می‌کند. شاید شما به علت عادت و روزمرگی‌ها نتوانید به دقت معایب را اصلاح کنید. نیاز به چشم‌ها و زاویه‌دید متفاوت دارید تا با کمترین هزینه، خود را رشد دهید.

راهکار دوم
تسهیل عضویت در باشگاه مشتریان و ایجاد راه‌های متنوع برای عضویت در باشگاه مشتریانتان است.
به این سوال فکر کنید و از مشتری هم بخواهید تا در پاسخ به این سوال به شما کمک کند. سوال اصلی این است که «آیا مشتری به راحتی میتواند عضو باشگاه مشتریان شود؟» «چند دقیقه ای عضو می‌شوند؟» شاید شما امکانات متعدد و تدابیر زیادی برای وفادار کردن مشتری انجام داده اید ولی کمتر کسی عضو باشگاه مشتریان شما شده اند. چرا؟ شاید علت، سخت بودن عضو شدن در باشگاه مشتریان شما است. این راهکار را جدی بگیرید.

راهکار سوم
نقش شبکه‌های اجتماعی در توسعه و اطلاع‌رسانی خدمات باشگاه مشتریان را جدی بگیرید.
این یک مورد را حتما جدی بگیرید. در حال حاضر عمده مردم بیشتر وقتشان را با موبایل و فضای مجازی سپری می‌کنند و شما باید از این فرصت استفاده کنید . محتواهای متناسب و جذاب تولید کنید. تولید محتوای صحیح در کانال‌ها و صفحات مجازی بسیار تأثیرگذار است.

راهکار چهارم
داشتن ابتکار، خلاقیت، ذوق و سلیقه در طراحی اجزا و پارامترهای باشگاه مشتریان است.
سعی کنید مقلد نباشید. ایده‌پرداز و متفاوت بودن برگ برندهٔ شماست. ایده‌های جذاب و عادی نبودن، شما را در ذهن مشتری تثبیت می‌کند و این یعنی شما از بقیه یک گام جلوتر هستید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .