
.
اطلاعرسانی به مشتریان
یکی از ابزارهایی که تأثیر شگفتانگیزی در وفادارسازی مشتریان دارد، ارسال پیامک به مشتریان است.
باشگاه مشتریان سجاک این امکان را به شما میدهد که به مشتری خود در مناسبتهای مختلف پیامک ارسال کنید.
برای مثال با ثبت تاریخ تولد و سالگرد ازدواج مشتری، میتوانید با ارسال پیامک به آنها تبریک گفته و تخفیفی را به عنوان هدیه برای آنها در نظر بگیرید.
میتوانید به آنها پیامک خوشآمدگویی پس از عضویت در باشگاه مشتریان فروشگاهتان ارسال کنید و یا حتی میتوانید از آنها بابت خریدشان تشکر کرده و میزان اعتبارشان را به آنها یادآوری کنید.
میتوانید در مناسبتهای مختلف مانند روز مادر، عید نوروز و... تخفیفهایی قرار داده و با ارسال پیامکهای متنوع آنها را ترغیب به خرید کنید.
حتی میتوانید با استفاده از این امکان باشگاه مشتریان سجاک، به مشتریانتان از شارژ یک محصول خبر بدهید.
برخی از این پیامها به صورت خودکار ارسال میشوند اما امکان ارسال پیام به صورت دستی نیز وجود دارد.
توجه داشته باشید که مشتری نباید شما را فراموش کند.
یک مدیر موفق همواره با مشتریان خود در ارتباط بوده و از هر فرصتی برای زنده نگه داشتن این ارتباط استفاده میکند.
.