
.
مدیریت مشتریان
معمولاً صاحبان مشاغل برای افزایش فروش و سودشان هزینه های زیادی بابت تبلیغ میکنند؛ غافل از آنکه نرخ بازگشت این سرمایه ،در بسیاری از مواقع کم است.
درصورتیکه این مدیران میتوانند یک سرمایهی طلایی به نام مشتری وفادار داشته باشند که علاوهبر خرید، سرمایه خوبی نیز برای کسبوکار و برندشان باشد.
جالب اینجاست که هزینه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی 5 تا 10 برابر کمتر از جذب مشتریان جدید است.
پس ای مدیر؛ مشتری وفادارت رو دریاب!
شاه کلید دستیابی به این سرمایهی طلایی ، باشگاه مشتریان است.
در باشگاه مشتریان سجاک مشتری در جایگاه بالا و مهمی قرار دارد. هدف اصلی هر کسبوکار مدیریت بهتر ارتباطات، کسب رضایت مشتری، ایجاد وفاداری و در نهایت افزایش فروش و سود سازمان است.
برای استفاده از باشگاه مشتریان سجاک ابتدا تمام اطلاعات مشتری را در پرونده مشتری وارد کنید و از این طریق با ایجاد بانک اطلاعات مشتری، ارتباطات مشتریان خود را مدیریت کنید.
نکتهی مهم: برای بهترین بازخورد، دائم در حال تکمیل اطلاعات مشتری باشید.