30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
مدیریت مشتریان

.

مدیریت مشتریان

معمولا صاحبان مشاغل برای افزایش فروش و سودشان هزینه های زیادی بابت تبلیغ می کنند؛ غافل از آنکه نرخ بازگشت این سرمایه ،در بسیاری از مواقع کم است.

درصورتیکه این مدیران می توانند یک سرمایه طلایی به نام مشتری وفادار داشته باشند که علاوه بر خرید، سرمایه خوبی نیز برای کسب و کار و برندشان باشد.

جالب اینجاست که هزینه حفظ و نگهداری مشتریان قبلی 5 تا 10 برابر کمتر از جذب مشتریان جدید است.

پس ای مدیر؛ مشتری وفادارت را دریاب!

شاه کلید دستیابی به این سرمایه طلایی، باشگاه مشتریان است.

در باشگاه مشتریان سجاک مشتری در جایگاه بالا و مهمی قرار دارد. هدف اصلی هر کسب و کار مدیریت بهتر ارتباطات، کسب رضایت مشتری، ایجاد وفاداری و در نهایت افزایش فروش و سود سازمان است.

برای استفاده از باشگاه مشتریان سجاک ابتدا تمام اطلاعات مشتری را در پرونده مشتری وارد کنید و از این طریق با ایجاد بانک اطلاعات مشتری، ارتباطات مشتریان خود را مدیریت کنید.

نکته مهم (دائم در حال تکمیل اطلاعات مشتری باشید)

.