3 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان چیست؟

1402/11/02 - نویسنده : باشگاه مشتریان سجاک

باشگاه مشتریان یک سخت‌افزار است یا یک فکرافزار؟ در واقع برای فروش بیشتر باید از کجا شروع کنیم؟ باشگاه مشتریان چیست؟ چطور می‌توان فروش را افزایش داد

باشگاه مشتریان در واقع سیستمی است که از سناریوهای ریاضی و رفتاری تشکییل شده و هدفش وفادارسازی مشتریان به کمک ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

شاید برای شما سوال شده باشد که باشگاه مشتریان لزوماً یک تفکر است یا ابزار؟

روند ساخت، اجرا و مدیریت باشگاه مشتریان تا وقتی که از ایده‌ها و نظریات شخصی تبعیت می‌کند و ابزار‌های معروف مثل کارت وفادارسازی و امثال آن در کار نباشد و در عین حال خرید و فروش بر اساس یک برنامه و نظمی پیگیری شود، در واقع تفکر باشگاه مشتریان در کسب‌وکار شما جریان دارد اما از ابزار‌های خاص وفادارسازی استفاده نمی کند و این یعنی شما در ذهنتان یک بنز تصور کنید ولی در واقع از پیکان یا پراید استفاده کنید و از این اتومبیل‌ها انتظار بنز داشته باشید. تفکر باشگاه مشتریان ابزار‌های متناسب با خود را می‌طلبد و این به معنای سرعت پایین رشد کسب‌وکار شماست.

همین موضوع به صورت بلعکس هم وجود دارد. یعنی اگر ابزار‌های متناسب با باشگاه مشتریان بود ولی تفکر باشگاه مشتریان و برنامه ریزی‌های متناسب برای مشتری مداری در کسب‌وکارتان نبود، در واقع شما باید دانش خود و علم خود را نسبت به مشتری مداری که حقیقتاً یک علم و دانش است افزایش دهید. باشگاه مشتریان دوبال پرواز دارد یک ابزار‌های متنانسب برای مدیریت ارتباط با مشتری و دیگری تفکر مشتری مداری در کسب وکار تان واگر هر یک از این ساختار‌ها یا ابزار‌ها در کسب‌وکارتان نبود انتظار فروش بیشتر را نداشته باشید.

باشگاه مشتریان چیست؟

باشگاه مشتریان در واقع سیستمی است که از سناریوهای ریاضی و رفتاری تشکییل شده و هدفش وفادارسازی مشتریان به کمک ابزارهای نرم‌افزاری و سخت‌افزاری است.

شاید برای شما سوال شده باشد که باشگاه مشتریان لزوماً یک تفکر است یا ابزار؟

روند ساخت، اجرا و مدیریت باشگاه مشتریان تا وقتی که از ایده‌ها و نظریات شخصی تبعیت می‌کند و ابزار‌های معروف مثل کارت وفادارسازی و امثال آن در کار نباشد و در عین حال خرید و فروش بر اساس یک برنامه و نظمی پیگیری شود، در واقع تفکر باشگاه مشتریان در کسب‌وکار شما جریان دارد اما از ابزار‌های خاص وفادارسازی استفاده نمی کند و این یعنی شما در ذهنتان یک بنز تصور کنید ولی در واقع از پیکان یا پراید استفاده کنید و از این اتومبیل‌ها انتظار بنز داشته باشید. تفکر باشگاه مشتریان ابزار‌های متناسب با خود را می‌طلبد و این به معنای سرعت پایین رشد کسب‌وکار شماست.

همین موضوع به صورت بلعکس هم وجود دارد. یعنی اگر ابزار‌های متناسب با باشگاه مشتریان بود ولی تفکر باشگاه مشتریان و برنامه ریزی‌های متناسب برای مشتری مداری در کسب‌وکارتان نبود، در واقع شما باید دانش خود و علم خود را نسبت به مشتری مداری که حقیقتاً یک علم و دانش است افزایش دهید. باشگاه مشتریان دوبال پرواز دارد یک ابزار‌های متنانسب برای مدیریت ارتباط با مشتری و دیگری تفکر مشتری مداری در کسب وکار تان واگر هر یک از این ساختار‌ها یا ابزار‌ها در کسب‌وکارتان نبود انتظار فروش بیشتر را نداشته باشید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .