قاعدهٔ پاره سنگ را شنیدهاید؟ فرض بفرمایید یک تن بار روی یک کفهٔ ترازو و یک تن بار روی کفه دیگر ترازو قرار دارد. این دو کفه باهم مساوی و روبهروی هم قرار دارند. اما اگر یک سنگ کوچک 100گرمی روی یکی از کفهها بگذاریم سنگینتر شده و پایینتر میآید. شاید این سنگ نسبت به آن یک تن بار که روی دو کفهٔ ترازو بود خیلی کوچک و ناچیز باشد اما تأثیر خودش را دارد.
مشتری برای خرید خود دو یا چند گزینه دارد. اما چگونه میشود که بین این همه گزینهٔ مشابه، شما را انتخاب کند؟ یکی از آن عوامل، اعتبار است!! اعتباری که شما به مشتری می دهید او را تشویق به خرید دوباره از شما میکند. اعتبار هرچند کم باشد، اما کار خود را میکند. مانند آن سنگ 100گرمی! اعتبار دادن به مشتری مهمترین ابزار ما برای وفادارسازی مشتریان است. اعتبار هزینهٔ کمتر و اثربخشی بیشتری برای سازمان دارد.در مقابل تخفیف هزینهٔ بیشتر و اثربخشی کمتری دارد. سرمایهگذاری روی این بخش در درازمدت رشد میکند؛ مانند بذری است که کاشته و بعد از مدتی ثمره دهد. ممکن است 1ماه، 1سال، 5سال و... طول بکشد اما بیشک نتیجه خوبی خواهد داشت.
سامانهٔ سجاک به شما این امکان را میدهد که با توجه به حجم خرید مشتری، به او اعتبار بدهید. این اعتبار در حساب مشتری ثبت میشود و مشتری میتواند در خرید بعدی از آن استفاده کند. برای استفاده از سامانهٔ سجاک sajac.ir را در مرورگرها سرچ کرده و کسبوکار خود را تعریف کنید.
یک نظر اضافه کنید
شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .