30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
تخفیف بهتر است یا اعتبار؟

تخفیف بهتر است یا اعتبار؟

1402/10/18

اعتبار برخلاف تخفیف، هزینه کمتر و اثر بخشی بیشتری برای سازمان دارد در حالی که تخفیف علاوه بر هزینه بیشتر اثر بخشی کمتری دارد.

قاعده پاره سنگ را شنیده اید؟فرض بفرمایید یک تن بار روی یک کفه ترازو و یک تن بار روی کفه دیگر ترازو قرار دارد.این دو کفه باهم مساوی و رو به روی هم قرار دارند.اما اگر یک سنگ کوچک 100 گرمی روی یکی از کفه ها بگذاریم سنگین تر شده و پایین تر می آید.شاید این سنگ نسبت به آن یک تن بار که روی دو کفه ترازو بود خیلی کوچک و ناچیز باشد اما تاثیر خودش را دارد.


مشتری برای خرید خود دو یا چند گزینه دارد.اما چگونه می شود که بین این همه گزینه مشابه شما را انتخاب کند؟یکی از آن عوامل، اعتبار است!!اعتباری که شما به مشتری می دهید او را تشویق به خرید دوباره از شما می کند.اعتبار هرچند کم باشد، اما کار خود را می کند. مانند آن سنگ صد گرمی!اعتبار دادن به مشتری مهم ترین ابزار ما برای وفادار سازی مشتریان است.اعتبار هزینه کمتر و اثر بخشی بیشتری برای سازمان دارد در مقابل تخفیف هزینه بیشتر و اثر بخشی کمتری دارد.سرمایه گذاری روی این بخش در دراز مدت رشد می کند؛ مانند بذری است که کاشته و بعد از مدتی ثمره دهد. ممکن است 1ماه، 1 سال، 5سال و...طول بکشد اما بی شک نتیجه خوبی خواهد داشت.


سامانه سجاک به شما این امکان را می دهد که با توجه به حجم خرید مشتری، به او اعتبار بدهید.این اعتبار در حساب مشتری ثبت می شود و مشتری می تواند در خرید بعدی از آن استفاده کند.برای استفاده از سامانه سجاک sajac.ir را در مرورگرها سرچ کرده و کسب و کار خود را تعریف کنید.

تخفیف بهتر است یا اعتبار؟

قاعده پاره سنگ را شنیده اید؟فرض بفرمایید یک تن بار روی یک کفه ترازو و یک تن بار روی کفه دیگر ترازو قرار دارد.این دو کفه باهم مساوی و رو به روی هم قرار دارند.اما اگر یک سنگ کوچک 100 گرمی روی یکی از کفه ها بگذاریم سنگین تر شده و پایین تر می آید.شاید این سنگ نسبت به آن یک تن بار که روی دو کفه ترازو بود خیلی کوچک و ناچیز باشد اما تاثیر خودش را دارد.


مشتری برای خرید خود دو یا چند گزینه دارد.اما چگونه می شود که بین این همه گزینه مشابه شما را انتخاب کند؟یکی از آن عوامل، اعتبار است!!اعتباری که شما به مشتری می دهید او را تشویق به خرید دوباره از شما می کند.اعتبار هرچند کم باشد، اما کار خود را می کند. مانند آن سنگ صد گرمی!اعتبار دادن به مشتری مهم ترین ابزار ما برای وفادار سازی مشتریان است.اعتبار هزینه کمتر و اثر بخشی بیشتری برای سازمان دارد در مقابل تخفیف هزینه بیشتر و اثر بخشی کمتری دارد.سرمایه گذاری روی این بخش در دراز مدت رشد می کند؛ مانند بذری است که کاشته و بعد از مدتی ثمره دهد. ممکن است 1ماه، 1 سال، 5سال و...طول بکشد اما بی شک نتیجه خوبی خواهد داشت.


سامانه سجاک به شما این امکان را می دهد که با توجه به حجم خرید مشتری، به او اعتبار بدهید.این اعتبار در حساب مشتری ثبت می شود و مشتری می تواند در خرید بعدی از آن استفاده کند.برای استفاده از سامانه سجاک sajac.ir را در مرورگرها سرچ کرده و کسب و کار خود را تعریف کنید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .