30 روز تست رایگان ، همین حالا دانلود کن
کش بک در پوز بانکی

کش بک در پوز بانکی

1403/02/20

باشگاه مشتریان سجاک (سامانه جامع کسب و کار) با ارائه ساختارهای کامل، باشگاه مشتریان بر روی پوز بانکی فعال شده است

کش بک در پوز بانکی

کش بک به عنوان بخشی از خرید مشتری یکی از موثرترین روش های جذب مشتری می باشد.

امروزه کسب و کارها به دنبال راهکارهایی هستند، تا بتوانند با کمترین هزینه بیشترین مشتریان را برای کسب و کار داشته باشند.

از طرف دیگر بانک ها و شرکت های PSP (شرکت های ارائه دهنده خدمات بانکی) نیز با تغییر در قوانین تعیین و پرداخت کارمزد، برای هر تراکنش به منافع مشترکی رسیده اند که می بایست؛ تعداد تراکنش های انجام شده یا متوسط مبلغ منتقل شده از طریق پوز بانکی را بالا ببرند.

بر اساس قوانین شاپرک ترکیب تراکنش و مبلغ تراکنش، تعیین کننده کارمزد پرداختی خواهد بود. حال با توجه به این توضیحات ایجاد یک ارزش افزوده روی پوز های بانکی مثل باشگاه مشتریان، می تواند منافع همه اضلاع این فرآیند را تامین نماید.

  1. مدیر کسب و کار منتفع خواهد شد.
  2. مشتری (مصرف کننده نهایی ) کش بک دریافت خواهد کرد.
  3. شرکت PSP از قِبَل افزایش تعداد و مبلغ تراکنش سود خواهد برد.
  4. بانک عامل حساب بانکی متصل به پوز را ساپورت می نماید نیز، از رسوب حساب و گردش مالی منتفع خواهد شد .

سادگی کار با این سامانه، مدیر کسب و کار مجاب می نماید تا با استفاده از یک پوز بانکی که باشگاه مشتری روی آن فعال شده است. با دادن کش بک (اعتبار)به مشتری نهایی، مشتریان را برای خرید بعدی (تکرار خرید) ترغیب نماید.

تکرار خرید مشتری از این فروشگاه اولاً باعث تخصیص اعتبار و تخفیف در خرید بعدی به مشتری شده، دوماً تعداد فروش این کسب و کار را افزایش داده ، سوماً تعداد تراکنش های انجام شده روی این پوز را افزایش خواهد داد.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که، این کسب و کار به مرور زمان دارای یک بانک اطلاعات از مشتریان خود می شود؛ که دائم در بالا بردن نرخ تبدیل مشتریان وفادار در حال تلاش و فعالیت قرار خواهد داد.

این سیاست، مدیر فروشگاه را به سمتی هدایت می کند که از پوز های بانکی دیگری که به سامانه باشگاه مشتریان متصل نیستند، استفاده ننماید. چرا که هر یک از مشتریانی که در خارج از پوز متصل سیستم کش بک کارت بکشند، به منزله از دست رفتن اطلاعات مشتری خواهد بود و بدتر آنکه این مشتری از دامنه وفادارسازی باشگاه مشتریان خارج شده است.

با این رویکرد به مرور زمان؛ شاهد این خواهیم بود که درصد بیشتری از تراکنش های انجام شده در هر کسب و کار از طریق این پوز انجام می شود

باشگاه مشتریان سجاک (سامانه جامع کسب و کار) با ارائه ساختارهای کامل، باشگاه مشتریان بر روی پوز بانکی فعال شده است و مشتری در انتهای پروسه خرید و در زمان کشیدن کارت بانکی می تواند با شماره موبایل خود عضو باشگاه شده و اعتبار هر خرید را دریافت نماید .

قبل از خروج مشتری از فروشگاه و به محض پرداخت مبلغ خرید، پیامک اطلاع رسانی باشگاه مشتریان مبنی بر خوش آمد گویی و تشکر از خرید و میزان اعتبار شارژ شده به حساب مشتری دریافت می نماید. این پیامک به عنوان یک گیفت یا هدیه که به صورت Extra اطلاع رسانی می نماید. حس خوب خرید مشتری را تکمیل کرده؛ که همین کار نقش موثری در خوشحال کردن مشتری ایفا می نماید.

تکرار همین کار به صورت موثر، سود کسب و کار را افزایش خواهد داد . پوز های هوشمند بانکی با توجه به دارا بودن امکانات زیاد مثل دوربین، اتصال به اینترنت ، سیستم عامل اندروید و پرینتر می تواند به عنوان یک پایانه فروشگاهی خدمات دیگری را نیز به فروشگاه عرضه نماید.

کش بک در پوز بانکی

کش بک در پوز بانکی

کش بک به عنوان بخشی از خرید مشتری یکی از موثرترین روش های جذب مشتری می باشد.

امروزه کسب و کارها به دنبال راهکارهایی هستند، تا بتوانند با کمترین هزینه بیشترین مشتریان را برای کسب و کار داشته باشند.

از طرف دیگر بانک ها و شرکت های PSP (شرکت های ارائه دهنده خدمات بانکی) نیز با تغییر در قوانین تعیین و پرداخت کارمزد، برای هر تراکنش به منافع مشترکی رسیده اند که می بایست؛ تعداد تراکنش های انجام شده یا متوسط مبلغ منتقل شده از طریق پوز بانکی را بالا ببرند.

بر اساس قوانین شاپرک ترکیب تراکنش و مبلغ تراکنش، تعیین کننده کارمزد پرداختی خواهد بود. حال با توجه به این توضیحات ایجاد یک ارزش افزوده روی پوز های بانکی مثل باشگاه مشتریان، می تواند منافع همه اضلاع این فرآیند را تامین نماید.

  1. مدیر کسب و کار منتفع خواهد شد.
  2. مشتری (مصرف کننده نهایی ) کش بک دریافت خواهد کرد.
  3. شرکت PSP از قِبَل افزایش تعداد و مبلغ تراکنش سود خواهد برد.
  4. بانک عامل حساب بانکی متصل به پوز را ساپورت می نماید نیز، از رسوب حساب و گردش مالی منتفع خواهد شد .

سادگی کار با این سامانه، مدیر کسب و کار مجاب می نماید تا با استفاده از یک پوز بانکی که باشگاه مشتری روی آن فعال شده است. با دادن کش بک (اعتبار)به مشتری نهایی، مشتریان را برای خرید بعدی (تکرار خرید) ترغیب نماید.

تکرار خرید مشتری از این فروشگاه اولاً باعث تخصیص اعتبار و تخفیف در خرید بعدی به مشتری شده، دوماً تعداد فروش این کسب و کار را افزایش داده ، سوماً تعداد تراکنش های انجام شده روی این پوز را افزایش خواهد داد.

نکته مهم دیگری که وجود دارد این است که، این کسب و کار به مرور زمان دارای یک بانک اطلاعات از مشتریان خود می شود؛ که دائم در بالا بردن نرخ تبدیل مشتریان وفادار در حال تلاش و فعالیت قرار خواهد داد.

این سیاست، مدیر فروشگاه را به سمتی هدایت می کند که از پوز های بانکی دیگری که به سامانه باشگاه مشتریان متصل نیستند، استفاده ننماید. چرا که هر یک از مشتریانی که در خارج از پوز متصل سیستم کش بک کارت بکشند، به منزله از دست رفتن اطلاعات مشتری خواهد بود و بدتر آنکه این مشتری از دامنه وفادارسازی باشگاه مشتریان خارج شده است.

با این رویکرد به مرور زمان؛ شاهد این خواهیم بود که درصد بیشتری از تراکنش های انجام شده در هر کسب و کار از طریق این پوز انجام می شود

باشگاه مشتریان سجاک (سامانه جامع کسب و کار) با ارائه ساختارهای کامل، باشگاه مشتریان بر روی پوز بانکی فعال شده است و مشتری در انتهای پروسه خرید و در زمان کشیدن کارت بانکی می تواند با شماره موبایل خود عضو باشگاه شده و اعتبار هر خرید را دریافت نماید .

قبل از خروج مشتری از فروشگاه و به محض پرداخت مبلغ خرید، پیامک اطلاع رسانی باشگاه مشتریان مبنی بر خوش آمد گویی و تشکر از خرید و میزان اعتبار شارژ شده به حساب مشتری دریافت می نماید. این پیامک به عنوان یک گیفت یا هدیه که به صورت Extra اطلاع رسانی می نماید. حس خوب خرید مشتری را تکمیل کرده؛ که همین کار نقش موثری در خوشحال کردن مشتری ایفا می نماید.

تکرار همین کار به صورت موثر، سود کسب و کار را افزایش خواهد داد . پوز های هوشمند بانکی با توجه به دارا بودن امکانات زیاد مثل دوربین، اتصال به اینترنت ، سیستم عامل اندروید و پرینتر می تواند به عنوان یک پایانه فروشگاهی خدمات دیگری را نیز به فروشگاه عرضه نماید.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده‌است.شما هم می‌توانید در مورد این مطلب نظر دهید

یک نظر اضافه کنید

شماره موبایل منتشر نخواهد شد . فیلدهای اجباری با * مشخص شده است .