.
افزایش فروش یکی از مهمترین دغدغههای هر مدیر کسبوکار میباشد. اما سوال اینجاست، چطور میتوان به افزایش فروش دست یافت؟
- اولین نکتهای که برای تحقق افزایش فروش به ذهن میرسد، این است که، در چه حوزهای فعالیت میکنید؟
- چه بودجهای و سرمایهای برای گسترش و افزایش فروش در نظر گرفته اید؟
- اساساً هزینه و فایده(Cost and benefit)برای هر تصمیمگیری از جمله تصمیمات حوزه بازاریابی و فروش تعیینکننده میباشد. به عبارت دیگر، با صرف چه هزینهای میتوانیم به بالاترین فروش دست یابیم؟
- بالاترین میزان هزینهای که در یک کمپین تبلیغاتی، میتوانیم هزینه کنیم چقدر است؟
پاسخ به این سوالات روش افزایش فروش را مشخص خواهد کرد.در لیست زیر به روشهای متفاوت برای افزایش فروش اشاره میشود که هر کدام از این روشها به تفضیل در مورد آنها صحبت خواهد شد؛
.